מנכ"ל עיריית בית שאן, תא"ל במיל' יורם אזולאי, יסיים בשבוע הבא את תפקידו מטעמים אישיים-משפחתיים.
אזולאי הגיע לפני כשנה לעירייה והוביל בה תהליך שינוי מבנה ארגוני מרשים אשר נחל הצלחה רבה. במהלך השנה האחרונה הוא הצליח להטמיע תהליכי עבודה מסודרים בעירייה במגוון נושאים ויישם את מדיניותו של ראש העיר ז'קי לוי. אזולאי ביקש מלוי לסיים את תפקידו כמנכ"ל העירייה וזאת כאמור מסיבות אישיות- משפחתיות ולאחר פגישה בין השניים, הודה לו לוי על שירותו בעירייה.
1 צפייה בגלריה
מנכ"ל העירייה יורם אזולאי | צילום: שרון צור
מנכ"ל העירייה יורם אזולאי | צילום: שרון צור
מנכ"ל העירייה יורם אזולאי | צילום: שרון צור
מהעירייה נמסר כי תא"ל במיל' אזולאי ימשיך ללוות בהתנדבות את פרויקט שיפוץ בית יד לבנים אותו הוא מוביל בחודשים האחרונים וכן את טקס האזכרה השנתי לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה.
ז'קי לוי אמר: "יורם עשה בעירייה עבודה נפלאה, הוביל תהליך שינוי מבנה ארגוני מרשים ביותר והצליח להוביל ולשנות כמה נושאים חשובים וקריטיים בעיר. אנחנו רואים את פירות עבודתו כבר היום ואין לי ספק שעוד נראה אותם ביתר שאת בעתיד. יורם הוא אדם עתיר ניסיון שאין לי ספק שעוד נראה אותו בתפקידים בכירים בציבוריות הישראלית בעתיד. הצטערתי לקבל את בקשתו לסיים את תפקידו, אולם אני מבין אותו ובטוח שאחרי שנות שירות רבות בצה"ל ובשירות הציבורי, יקדיש מעתה זמן איכות למשפחתו".
תא"ל במיל' אזולאי: "לפני קצת יותר משנה נעניתי לקריאתו של ראש העיר ז'קי לוי לכהן כמנכ"ל העירייה כדי להוביל תהליך של שינוי מבנה ארגוני. התהליך הסתיים בהצלחה ובעקבות נסיבות אישיות ומשפחתיות ביקשתי לסיים את תפקידי. אני רוצה להודות לז'קי לוי על העבודה המשותפת ולכל עובדי עיריית בית שאן על השנה האחרונה ועל עבודתם המסורה למען הציבור. אני משוכנע שדרכנו עוד יצטלבו בעתיד".