אבל כבד למשפחת מזרחי היום מעפולה ובעבר מנוף הגליל (נצרת עילית) עם לכתו הבוקר של אב המשפחה, אבי מזרחי, חבר אגד לשעבר. מזרחי בן ה-74 במותו היה חולה בשנה וחצי האחרונות במחלת האלצהיימר, שהביאה עימה לסיבוכים רבים והבוקר היא הכריעה אותו.
"אמא שלי טיפלה באבא בשנה וחצי האחרונות. הוא נפטר בבית כמו מלאך", סיפר בבכי בנו אודי 'בלון' מזרחי, "אתמול נפרדנו ממנו. ידענו שזה עומד לבוא. בכל פעם שבאתי לבדוק אותו ראינו שהמצב מחמיר ובבוקר הלב כבר נעצר. החלטנו שמגיע לו למות בבית שלו ולא בבית החולים".
1 צפייה בגלריה
צילום: אלבום פרטי
צילום: אלבום פרטי
צילום: אלבום פרטי
משפחת מזרחי מתגוררת היום בעפולה, אבל עד לפני שנה וחצי התגוררה בנוף הגליל, נצרת עילית לשעבר. מזרחי ז"ל שימש כחבר אגד במשך 37 שנה והיה איש מוכר מאוד באזור. "אבא אהב את העבודה. כולם הכירו אותו. כואב לי שהוא לא יכול להיקבר בנצרת עילית. הוא מאד אהב את העיר", משתף בנו שהתקשה לדבר.
"כשהיה בן 70 עשיתי לו מסיבת הפתעה עם כל החברים. עם זמרי יווני כמו שהוא אוהב. היה מת על מוזיקה יוונית. זה היה רגע מאושר למשפחה", המשיך הבן לספר, "הוא היה בעל ואבא למופת. אין אבא בעולם שעזר לילדים שלו כמו שהוא עזר לנו ולאמא. הוא היה חולה על אמא שלי שטיפלה בו כמו צדיקה בבית. תמיד דאג לנו, אין דבר אחד רע להגיד עליו. היה לוקח אותי לראות משחקי כדורגל. תמיד רצה בטובתי ותמך בי בהכל. ביקש ממני לעשות טוב לכולם. לא להתעצבן, לא לכעוס. לתת מעצמי לאחרים. הוא היה צדיק. תמיד עזר ונותן. גם אם היה רואה חתולה מחוץ לבית היה נותן לה לאכול עוד לפני שהיה אוכל בעצמו".
אלירן סרוסי חבר המשפחה הוסיף גם הוא על מזרחי ז"ל: "אני ואודי חברים מאז שאני זוכר את עצמי. נולדנו באותו בלוק בנצרת עילית. ואבי היה כמו האבא השני שלי. גדלתי בבית שלהם. היינו הולכים איתו לטיולים, פיקניקים, קייטנות של אגד. אומרים על אנשים שנפטרים שלא היו אנשים כאלה. אז על יוסי ואמא של אודי שתבדל לחיים ארוכים זה באמת ככה. הצניעות, הענווה והנתינה. אין אנשים כאלה".
מזרחי ז"ל הותיר אחריו אשה ושני ילדים.