אסון כבד נחת בשבוע שעבר על מושב פרזון שבתענך עם היוודע דבר מותו של אליהו גבריאל ז"ל, בן 51, שנהרג בתאונת דרכים בכביש 92 בצומת עין גב כשהוא רוכב על אופנוע. הוא עסק בתיקון כלים חקלאיים וכשהיה בדרכו לעבודה מצא את מותו. "גבי היה מושבניק וכולם אהבו אותו", סיפר בעצב גיסו יוסי כהן, "הוא היה חייכן ומיוחד שאהב את הבריות ותרם הרבה לציבור. התאונה הזו השאירה אישה עם שלושה ילדים קטנים לבד".
1 צפייה בגלריה
אליהו גבריאל ז"ל (צילום: אלבום פרטי)
אליהו גבריאל ז"ל (צילום: אלבום פרטי)
אליהו גבריאל ז"ל (צילום: אלבום פרטי)
כהן אומר כי אליהו היה בדרכו לרמת הגולן בעת התאונה. "הוא נסע לתקן מרסס חקלאי. הוא החליף רכב ונסע על אופנוע שנתנו לו. אמרו לו סע איתו וכך תחזור יותר מהר. אז הוא באמת נסע, אבל לא חזר בכלל. הוא השאיר חלל ריק במשפחה, אצל החברים ובכל המושב. כל תושבי פרזון העריכו ואהבו אותו".
גיסו של אליהו אומר כי הבשורה תפסה אותו בזמן ששהה במשק והוא התקשה להאמין לה: "הייתי בחצר של המשק עם אשתי. פתאום הבן שלי משה הגיע וסיפר לי ואמרתי לו 'לא יכול להיות, זה לא נכון'. שאלתי אותו עוד פעם ועוד פעם. הוא אמר לי 'כן, זה נכון'. אמרתי לאשתי (אחותו של אליהו) שגבי פצוע בבית חולים כי לא יכולתי לבשר לה. לקחתי אותה ליד הבית שלו ולא לבית החולים ואחרי שהיא ראתה את כל ההמולה, היא הבינה שהרע מכל קרה. לפני כמה שנים אח נוסף שלה נפטר מאירוע מוחי בערב ראש השנה. לא מעט אסונות פקדו את המשפחה הזו בשנים האחרונות. הם איבדו גם אבא ויש עוד אח אחד שמאושפז במצב קשה".
כהן אומר כי אליהו היה איש משפחה למופת שאהב מאוד את אשתו וילדיו. "הוא היה לוקח את הילדים לגן ואת הבת לבית הספר. אם לא היה מספיק היה קורא לאשתי. היה עושה להם קניות, מבלה איתם. הוא היה אבא מיוחד. סיגלית אשתו אמרה לי אתמול 'איך אני אחיה, נשארתי לבד עם המשק והילדים'. הכל חרב עליהם".
פרטי האירוע ומה שהוביל לתאונה נמצאים עדיין בחקירה. כהן אומר כי מבחינת המשפחה אין טעם להתעסק במה שהיה: "קיבלתי סרטון שמישהו צילם שם בזירת האירוע, אבל מה ייצא לנו מזה אם נתחיל לחקור איך זה קרה? זה כבר קרה ואני לא אוכל להחזיר את זה אחורה. גבי היה מאוד זהיר על הכביש".
אליהו הותיר אחריו אשה, סיגלית, ושלושה ילדים.