ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט חתם על היתר הבנייה להקמת פרויקט הדגל של כיבוי אש והצלה: הקמת מבנה ענק בנוף הגליל, שישמש מטה מחוז הצפון הכולל מפקדה ותחנת כיבוי אזורית. המבנה יספק שירות לעיר ולכל אזור הצפון ויועתק מכרמיאל לנוף הגליל.
"המפקדה תתפרש על פני שטח של 8 דונם בשכונת הר יונה (סמוך לסב סנטר) ותכלול מבנה נוסף שישמש תחנת כיבוי אזורית", נמסר מהעירייה וצוין כי הקומפלקס יכלול משרדים, אודיטוריום, חדרי מבצעים ותחנת שירות.
1 צפייה בגלריה
חותמים על היתר הבנייה (צילום: דוברות עיריית נוף הגליל)
חותמים על היתר הבנייה (צילום: דוברות עיריית נוף הגליל)
חותמים על היתר הבנייה (צילום: דוברות עיריית נוף הגליל)
"מדובר בפרויקט רחב היקף בהשקעה של כ- 20 מיליון שקלים, יועסקו בו כ 100 עובדים, לוחמי אש ואנשי מפקדה", אמר מפקד אזור נוף הגליל טפסר עמוס סבג.
ראש העיר רונן פלוט העניק את ההיתר באופן אישי לסגן מפקד התחנה אשר ביטון. במעמד החתימה השתתפו מ"מ ראש העיר אלכס גדלקין המשמש כיו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, גזבר העירייה עדי מלכה והיועצת המשפטית עו"ד אולגה גורדון.
"הבחירה למקם את המפקדה בנוף הגליל איננה מקרית. העיר נמצאת בתנופת פיתוח אדירה שמחזקת את מעמדה כעיר המחוז", אמר פלוט והדגיש כי הפרויקט לא רק ינגיש שירות מציל חיים לתושבי נוף הגליל אלא גם יספק מקומות תעסוקה רבים ויהווה מנוע כלכלי נוסף לצמיחתה ושגשוגה של העיר.