בימים אלה החלו בעיריית עפולה בעבודות לשדרוג היציאות הדרומית, המערבית והצפונית של שכונת רובע יזרעאל.
1 צפייה בגלריה
הנתיב החדש (צילום: עיריית עפולה)
הנתיב החדש (צילום: עיריית עפולה)
הנתיב החדש (צילום: עיריית עפולה)
תושבי השכונה סבלו בשנים האחרונות מקשיים בכניסה לשכונה וביציאה ממנה. ראש העיר אבי אלקבץ הנחה את אגף הנדסה לטפל בנושא בהקדם ולאחרונה עלו על הקרקע כלים הנדסיים במטרה לשדרג את הכניסות והיציאות מהשכונה ואליה.
אחת הנקודות הבעייתיות ביותר היתה הכניסה והיציאה הדרומית לשכונה: תכנון הנדסי לקוי בצומת הקאנטרי קלאב גרם לכך שתושבי השכונה שביקשו לפנות ימינה בשדרות בן־גוריון לכיוון צומת הקאנטרי קלאב ומשם שמאלה למרכז העיר, נאלצו לעמוד מדי בוקר בפקק ארוך, בגלל רוחבו של אי התנועה החוצה את שדרות בן־גוריון.
לאחרונה צומצם אי התנועה. במחלקת הנדסה ציינו כי מדובר בשלב א' של שדרוג הצומת, ובהמשך עתיד להתווסף עוד מסלול לטובת הנוסעים לכיוון תחנת הרכבת.
נוסף על כך, ביציאה המערבית בצומת כפיר יוכלו תושבי השכונה המבקשים לנסוע צפונה לכיוון טבריה להשתלב בכביש בלי לעמוד ברמזור, הודות לפריצה עתידית של פנייה ימינה לבאים מרחוב חטיבת כפיר לכיוון כביש 65 צפון. ביציאה הצפונית מהשכונה משלימה העירייה את סלילתו של הכביש הראשי של שדרות רובע יזרעאל, החוצה את השכונה עד לכניסה לבית חולים 'העמק'. החיבור שהיה עד היום באמצעות רחוב חביבה רייך יהפוך לחד־סטרי לבאים מכיוון צפון.