לקראת השנה החדשה ניידת המשאלות של משטרת ישראל ביקרה אצל שני 2 ילדים בני 8 ו-10 שחולמים להיות שוטרים כשיגדלו: האחד ממגדל העמק - נועם ביטון חירש מלידה וכבר יש לו אוסף עצום של מכוניות משטרה מכל העולם והשני עבד אלרחמן מהכפר מנשייה זבדה עם שיתוק מוחין המתנייד בכסא גלגלים.
3 צפייה בגלריה
צילום: דוברות המשטרה
בשעות הבוקר המוקדמות הגיעו שוטרי תחנת מגדל העמק לביתו של נועם ומשק משמר הגבול הגיע אל בית הספר של עבד.
שני הילדים התרגשו מאוד לפגוש את השוטרים ולוחמי משמר הגבול אשר הלבישו אותם במדים חדשים ובמקום ללכת לבית הספר יצאו יחד איתם למשימת סיור ברחבי העיר בניידת המיוחדת, "ניידת המשאלות" הכוללת בתוכה התקנים משטרתיים שונים ומגוונים כגון אורות משטרה, מערכת קשר וכריזה ועוד.
3 צפייה בגלריה
צילום: דוברות המשטרה
השוטרים הצעירים הגיעו ליחידת הפרשים וליחידת הכלבנים אימנו את הכלב משטרתי והסליקו חפץ אותו הכלב הצליח לאתר. בהמשך, הגיעו לתחנת משטרת מגדל העמק ביקרו ביחידות השונות ובכלל נהנו מהליווי של השוטרים שהעניקו להם תשומת לב והציגו בפניהם את מגוון פעילויות המשטרה ברחבת התחנה.
3 צפייה בגלריה
צילום: דוברות המשטרה
את היום המרגש חתמו השוטרים הצעירים החדשים בארוחת צהריים ושיחה אישית עם מפקד התחנה שבסיומה העניק להם שי . שוטרי התחנה ציינו, "זה היה מרגש מאד לראות את הבעות השמחה וההפתעה של הנערים, זוהי זכות שלנו להעניק חוויה ייחודית שאין כמותה בשום מקום אחר, ומבטי השמחה וההנאה שלהם - הם התגמול הכי טוב שאנו יכולים לבקש בחזרה".