ראש העיר עפולה לשעבר יצחק מירון יקיים היום, מוצאי שבת, אירוע הרמת כוסית לרגל ראש השנה, כמעט שנה לאחר שהפסיד בבחירות ליריבו הפוליטי הגדול ראש העיר אבי אלקבץ.
לאירוע שיתקיים החל מהשעה 20:00 באולמי האושר בעיר צפויים להגיע פעיליו ותומכיו הקרובים ביותר וכן חברי מועצת העיר מהאופוזיציה ובתוכם מיכאל ברקן מתנועת 'ביחד' ובוריס יודיס מתנועת 'עפולה ביתנו'.
כזכור, מיד לאחר שהפסיד בבחירות הודיע מירון על פרישתו מהחיים הפוליטיים והתנתק לגמרי. למרות זאת, כמעט מדי שבוע נוהג מירון להיפגש עם תומכיו הקרובים לשיחות על מצב העיר ועל ההתפתחויות שקורות בה בתחומים שונים. מירון נמנע מלבקר בפומבית את ראש העיר אלקבץ למרות שלטענת תומכיו יש לו בטן מלאה על הנעשה בעיר ובעירייה.
האם מחר צפוי מירון להטיל פצצה פוליטית? למשל על חזרתו לחיים הפוליטיים? תומכיו היו רוצים שכן, אבל ההערכה היא שמירון ימנע מכך, בעיקר בגלל שיש עוד ארבע שנים עד לבחירות הבאות. מה שכן, מירון צפוי לשאת נאום שמן הסתם חלק ממנו יוקדש לנעשה בעיר מאז שעזב את בניין העירייה.
מקורב למירון אמר לאתר 'מיינט העמק': "דבריו יהיו מעניינים. איציק חי את העיר וזוכה להמון תמיכה ואהבה מהציבור".
חשוב לציין כי למרות שהכותרת של הערב היא הרמת כוסית לרגל השנה החדשה מדובר בכינוס פוליטי לכל דבר ועניין, שמבטיח שמירון ככל הנראה עוד לא אמר את המילה האחרונה שלו בזירה הפוליטית המקומית.
מתנועת 'תנופה לעפולה' נמסר בתגובה: "איציק מירון עוקב אחר הנעשה בעיר, מצוי בקשר קרוב עם תומכיו הרבים המבקשים ולוחצים על רקע ההדרדרות במצב העיר, שיחזור להנהגת העיר. זה מפגש חברים להרמת כוסית היינו מפגש מסורתי של תנועת תנופה, הנערך השנה לכבוד השנה החדשה כמו כל שנה".