בימים אלו יוצא מרכז צעירים נוף הגליל בבשורה לתושבי העיר העצמאיים ויקדם ליווי אישי ופיתוח עסקי במטרה לשפר את היצע השירותים ולמנף את הפוטנציאל העסקי של בעלי העסקים בעיר.
1 צפייה בגלריה
מרכז צעירים (צילום: שרון צור)
מרכז צעירים (צילום: שרון צור)
מרכז צעירים (צילום: שרון צור)
מרכז צעירים פועל בשנים האחרונות מטעם עיריית נוף הגליל במגוון תחומים רחב. בין ההיצע הרחב שניתן לתושבי העיר מתמקדים לאחרונה בתחום בעלי העסקים. מתוך תפיסה רחבה ותוכנית אסטרטגית לשנים הקרובות, החלו בימים אלו למפות את הצרכים של העצמאיים בעיר וכן של כאלה המעוניינים לפתוח עסק. התוכנית האסטרטגית כוללת בשלב הראשוני מיפוי הסטטוס והצרכים של העסקים הקטנים והבינוניים בעיר ובהמשך הוצאה של אינדקס עסקים שיחולק לכלל התושבים. לאורך הדרך יקבלו בעלי העסקים תכנים מתאימים להתנהלות כלכלית נכונה, שעות ייעוץ, עבודה מול ממסדים ועוד.
"מספר בעלי העסקים הולך וגדל לאורך השנים בנוף הגליל", אומר עמית טורמן, רכז תחום העסקים הקטנים והבינוניים במרכז, "אנו רואים את המגמה הזו מתחזקת בכל הארץ. חשוב שדווקא בימים אלו, כשהעולם מתחדש לנו מול העיניים, לסלול יחד איתם את הדרך להצלחה עסקית ולהתאים להם את התוכן הרלוונטי תוך ליווי שלם ועזרה במינוף העסק".
ראש העיר, רונן פלוט, הוסיף: "עיריית נוף הגליל שמה לה למטרה לטפח ולקדם את המגזר העסקי שתורם רבות לכלכלת העיר ומעסיק רבים מתושביה. בשנים האחרונות שיפרה העירייה באופן משמעותי את הליך קבלת האישורים הנדרשים לבתי העסק וכמו כן קיימה ירידי תעסוקה, כנסים להעצמת המגזר העסקי ומיזמים משותפים עם מעו"ף במשרד הכלכלה. כניסתו של מרכז הצעירים למיזם היא נדבך נוסף וחשוב בדרך להשגת היעד".
מרכז צעירים נוף הגליל עובר בימים אלו התחדשות בכל המחלקות. המטרה היא להרחיב את ההיצע לתושבים וכניסה ליוזמות חדשות שטרם נראו בעיר. תחום בעלי העסקים כמו תחומים נוספים ביניהם חיילים משוחררים, סטודנטים, יזמות, תעסוקה, קהילה ותרבות, מהווים את המצפן למימוש הפוטנציאל האישי והמקצועי של התושבים ומתן המענה הרחב ביותר.