בערב הוקרה מרגש שהתקיים באמפיתאטרון במגדל העמק קיבלו עשרה מתנדבים ועוד ארבעה בני נוער, את 'אות ראש העיר למתנדב' לשנת 2019. הערב, בהובלת היחידה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים בעירייה, הוקדש למתנדבי העיר ולזכרו של שי רביבו ז"ל, בן העיר, שנהרג בתאונת דרכים בעת מילוי תפקידו ההתנדבותי במשטרה.
1 צפייה בגלריה
המתנדבים בטקס ההוקרה | צילום: דוברות עיריית מגדל העמק
המתנדבים בטקס ההוקרה | צילום: דוברות עיריית מגדל העמק
המתנדבים בטקס ההוקרה | צילום: דוברות עיריית מגדל העמק
המתנדבים, שנבחרו על ידי ועדה עירונית, מייצגים את ישראל היפה של אנשים המקדישים ממרצם וזמנם למען הזולת. המתנדבים הם: אברהם סוויסה - מתנדב משנת 2013 בעמותת 'ברכת אברהם', איציק ברהון - החל משנת 2015 מתנדב באקי"ם מגדל העמק, אנה גרבר - מתנדבת במרכז המוזיקה והמחול העירוני משנת 2008, בוריס גרויסמן - מתנדב בקרן לידידות משנת 2014, דודו אטדגי - מתנדב משנת 2015 ככבאי בתחנת שירותי כבאות והצלה של מגדל העמק.
כמו כן קיבלו את האות יעקב איפרגן - מתנדב משנת 2003 בית"מ (יחידת מתנדבי התנועה של משטרת ישראל), ליזה באבר – מתנדבת למעלה משבע שנים בסניף מגדל העמק של עמותת 'יד שרה', עדנה קבסה - מתנדבת בחברה קדישא שליד המועצה הדתית משנת 2011, רעיה מלינסקיה - מתנדבת משנת 2014 בווטרנים, ארגון ותיקי מלחמת העולם השנייה, שוקי רובין - מלווה ומסייע לזוג עם מוגבלות שכלית בכל הקשור לצרכים היומיומיים של הבית, אבריאל פוליסוק - מתנדב ב'מועדון הקובייה' המקומי, המופעל ע"י תנועת הנוער 'המחנות העולים', אביב רות - חובש מתנדב במד"א משנת 2015, רוני גאלם - תלמידה מצטיינת בכיתה י"א בבית הספר 'אורט רוגוזין' ומתנדבת פעילה משנת 2014 ונתנאל סויסה - נער מתנדב בשירותי כבאות והצלה משנת 2016.
נוסף על כך, אות הוקרה מיוחד הוענק לעמותת 'ברכת אברהם' כארגון מתנדבים מצטיין. העמותה שנוסדה בשנת 2013 מפעילה בעיר שתי מועדוניות הפועלות מדי יום ומעניקות לילדים חום ואהבה. מתנדבי העמותה הם משה ביטון, חנה מלכה, אברהם סויסה, אתי בוסקילה, משה יצחק, אנה אוסטנובסקי, איציק בוזגלו ומאור בן־הרוש.
סגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה דורון אלחרר אמר: "מגדל העמק התברכה באנשים חמים ואכפתיים התורמים בהתנדבות במסגרות וארגונים וולונטריים ועוזרים לזולת. אני מברך את כלל מתנדבי העיר על עשייתם החשובה ובמיוחד את המתנדבים הזוכים השנה ב'אות ראש העיר למתנדב'.
ראש העיר אלי ברדה הוסיף: "מגדל העמק היא עיר שהערבות ההדדית והנתינה בה מאפיינות את תושבי העיר. ביטוי לכך ניתן לראות בזכייה של העיר במגן שר הרווחה ובאות קהילה מתנדבת מצטיינת. מערך המתנדבים נותן מענה על מגוון רחב של צרכים בעיר. אני רואה במתנדבים מכפיל כוח לשירותים ומשימות של הרשות בשגרה ובחירום, מודה לכולם על העשייה הברוכה למען העיר וקורא לציבור הרחב להצטרף למעגל המתנדבים".