פרשת האירוע בפארק העירוני בעפולה בהפרדה מלאה בין גברים לנשים. האירוע אמור להתקיים ביום רביעי הקרוב.
בעקבות החלטת בית המשפט מאתמול ולאחר פגישה עם הנציגים החרדיים של העיר עפולה יחד עם בכירי העירייה והגורמים המשפטיים הוחלט לקיים את האירוע המיועד לציבור החרדי בכפוף להנחיות בית המשפט.
3 צפייה בגלריה
ההפרדה באמפי פארק
ההפרדה באמפי פארק
ההפרדה באמפי פארק
3 צפייה בגלריה
ההפרדה באמפי בפארק
ההפרדה באמפי בפארק
ההפרדה באמפי בפארק
3 צפייה בגלריה
ההפרדה באמפי פארק
ההפרדה באמפי פארק
ההפרדה באמפי פארק
הפגישה התקיימה בלשכתו של ראש העיר עפולה אבי אלקבץ עם מנהיגי הקהילות החרדיות בעפולה ולאחריה מסר ראש העיר אלקבץ: "אנחנו כאן בעיר עפולה מכבדים את כלל המגזרים בעיר כולל כמובן את המגזר החרדי, ולכן רצינו לקיים את אירוע מרכזי וענק ברמה הגבוה ביותר. לצערי בית המשפט פסל את האירוע במתכונת הנוכחית, אני מאמין שנמצא את שביל הזהב בכדי כן לקיים את האירוע, כי גם למגזר החרדי מגיע אירועי קיץ כמו כלל התושבים בעיר".
"אנו עושים מאמצים משותפים למצוא את השביל שכן נוכל לקיים את האירוע בהתאם להנחיות בית המשפט", הוסיף אלקבץ, "מתוך תקווה שגם הציבור החרדי יוכל ליהנות. אנחנו מאמינים בהאדרת ולא בהדרת נשים וזו המטרה במרכזית באירוע הזה".
כידוע, האירוע מיועד בעיקרו למשפחות שומרות הלכה שמדקדקות בהחמרות ובהופעה אמורים להופיע כאמור הזמר החסידי מוטי שטיינמץ והזמר הים-תיכוני חיים ישראל.
לפני כמה ימים הגישה שדולת הנשים בישראל עתירה נגד קיום האירוע בפארק בהפרדה מלאה. בית המשפט המחוזי קיבל את העתירה נגד עיריית עפולה שלא לאפשר קיום אירוע מוזיקלי בהפרדה מגדרית בעיר. ההחלטה עוררה כעס גדול בציבור החרדי ואף גרמה לסערה פוליטית כשחברי הכנסת החרדים והדתיים תקפו את ראש הממשלה בנימין נתניהו וחבר הכנסת יאיר לפיד.
עכשיו השאלה הגדולה היא האם הזמר החסידי מוטי שטיינמץ יגיע להופעה. גורמים בהפקה אמרו ל'מיינט העמק' שלא בטוח שהוא יסכים להצעה הזו.