מרגישים שפיספסתם כמה אייטמים מעניינים? סקרנים לשמוע מה קורה בעיר הסמוכה? הנה הסיפורים החמים שפרסמנו השבוע ברשת מיינט.
שוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל תפסו במעבר ריחן חשודה מגן שומרון שליד פרדס חנה-כרכור וחדרה, בחשד להברחת פלסטיני בתא המטען, תוך שהיא נושאת אקדח טעון החשוד כגנוב. במיינט חדרה מדווחים כי כוח מג"ב בשיתוף מאבטחי המעבר שנערכו במקום עצרו את הרכב החשוד ובו נהגה חשודה, איתרו בתא המטען של הרכב שוהה בלתי חוקי פלסטיני ובחיפוש על החשודה נתפס אקדח מסוג תופי טעון ב- 6 כדורים. ממג"ב נמסר: "מידע איכותי שהתקבל במשמר הגבול בשילוב מענה מבצעי מהיר של כוחות בשטח הביא לסיכול החזקת אמל"ח שלא כחוק וכניסה של שוהה בלתי חוקי לישראל. במג"ב ימשיכו לפעול בכדי לשמור על ביטחונו של הציבור".
2 צפייה בגלריה
שוהה בלתי חוקי בניסיון הברחה ברכב | צילום: דוברות המשטרה מגב
שוהה בלתי חוקי בניסיון הברחה ברכב | צילום: דוברות המשטרה מגב
שוהה בלתי חוקי בניסיון הברחה ברכב | צילום: דוברות המשטרה מגב
הפחד של כל הורה - התממש. ילדים ששיחקו במהלך סוף השבוע האחרון בגן משחקים בשכונת רמות בבאר שבע הותקפו, על פי החשד, על ידי עובד זר מסין שעבד באתר בנייה סמוך. במיינט באר שבע מספרים כי במוקד המשטרה התקבל דיווח על נתין זר, בחשד לפגיעה בפרטיות ותקיפה של ילדים אותם פגש בגן ציבורי בשכונת רמות בבאר שבע, תוך שהוא מכריח אותם להצטלם עימו ואף תוקף אותם. בעקבות הדיווח הגיעו שוטרים למקום, ובחיפוש באתר בניה סמוך אותר החשוד, נתין סין בן 40, שנעצר מיד.
"שמעתי קריאות לעזרה ומיד רצתי וראיתי בתוך מונית אישה הכורעת ללדת", כך תיאר למיינט בת ים, מתנדב מד"א, חובש רפואת חירום אנואר שרקאוי, את רגעי המתח שהתרחשו בחניון המיון של בית החולים 'וולפסון'. שרקאוי שהה במקרה בחנייה סמוכה לחדר המיון, כאשר שמע את הצעקות. "במושב האחורי של המונית הייתה אישה בשנות ה- 20 בשלב מתקדם של לידה, ידעתי שאין ברירה ולא ניתן להכניס אותה לבית החולים וצריך ליילד אותה בתוך המונית", הסביר החובש. "בעזרת הציוד שהיה ברשותי יילדתי את האישה ולאוויר העולם הגיח תינוק. בבדיקה מיידית זיהיתי שחבל הטבור כרוך סביב צווארו ומיד שחררתי אותו. בהתחלה הוא לא בכה, נתתי לו שתי טפיחות קלות על השכמות וגיריתי אותו לבכות, לאחר שניות שמעתי קול בכי, ואז נרגעתי והבנתי שהכל בסדר. בהמשך צוות בית החולים הוציאו מיטה, שאליה העברנו את היולדת ואת התינוק החזקתי בזרועותיי וליווינו אותם לחדר המיון".
2 צפייה בגלריה
שרקאוי בסמוך למונית | צילום: דוברות מד"א
שרקאוי בסמוך למונית | צילום: דוברות מד"א
שרקאוי בסמוך למונית | צילום: דוברות מד"א
חיי הנישואין של בני זוג מאזור פתח תקוה הגיעו לקיצם לאחר שהאישה עברה ניתוח לקיצור קיבה, השילה מחצית ממשקל גופה והחליטה לצאת לחיים חדשים. "הוא תמיד אהב אותה כמו שהיא ואף דאג ליידע אותה", מסבירה עורכת הדין זהר רון, המייצגת את האיש, למיינט פתח תקוה, "רגע לפני שאמר נואש עוד ניסה לשכנע אותה לעבור יחד טיפול זוגי, אך בסופו של דבר קיצור הקיבה קיצר גם את חיי הנישואין". עורכת הדין מסבירה כי האישה אומנם שקלה מעל מאה קילו, אבל לטענת בעלה תמיד היתה יפהפיה והתלבשה בשיא האופנה. לאחר הניתוח לקיצור הקיבה הפכנ האישה ליועצת סטיילינג וגורו אופנה, מסבירה עורכת הדין, אלא שעם השינוי החיצוני חל בה שינוי נוסף: "להפתעתו הרבה היא הודיעה לבעלה שהיא מעוניינת להתגרש ממנו. היא טענה שיש לה הרבה מחזרים ושהיא רוצה לחוות חוויות חדשות וליהנות מהחיים ולא להיות כלואה בנישואין. היא הוסיפה שכעת נפתח לה חלון הזדמנויות בזכות שינוי המראה וההצעות שהיא מקבלת הן רבות".לדברי עורכת הדין, בשלב זה החליט הבעל להגיע אליה להתייעצות, וזו הציעה שהשניים ישקלו אפשרות של ייעוץ זוגי, אבל אשתו הודיעה לו שהיא נחושה בדעתה להיפרד כיוון שחיים חדשים מחכים לה בפתח.
השבוע רץ ברשתות החברתיות וידאו של שני אזרחים שתיעדו בשעות הבוקר כרישים ששוחים מרחק של כמה מאות מטרים מקו החוף. בנתניה מורגלים במראות כרישים, אך לא בתדירות תכופה מידי. עדי ברש, חוקרת כרישים ובטאים מאוניברסיטת חיפה, הסבירה למיינט נתניה כי הכרישה הייתה ככל הנראה בהיריון והיא מעריכה כי נתפסה על ידי דייגים ושוחררה כמתחייב בחוק בחזרה לים.
צילום/שיתוף: חדשות מקור אמין. נשמח לתת קרדיט לצלם
פעמיים בשבוע מגיע ג'רי קפלן לקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, ומנגן בגיטרה בפני העוברים והשבים. הוא לא ציפה, שיום אחד תיגש אליו בחורה צעירה, ותושיט לו גיטרה חדשה ונוצצת במתנה. זה מה שעשתה יעל יוסף בת ה-21. היא עובדת בקניון, ויום בהיר אחד החליטה לקנות לו גיטרה. "הכסף שהשקעתי עוד יחזור, אבל ההרגשה שהרגשתי היא חד-פעמית", הסבירה יעל למיינט הרצליה.
"לא היו לי מילים, הרגשתי חמימות בלב, הייתי מאושר ונרגש מאוד. מצד שני, גם לא ידעתי איך להגיב. היא בסך הכל נערה צעירה, ולא יכולתי שלא לתהות מאין יש לה כסף לקנות גיטרה לאדם זר. זה הרבה כסף. אף אחד מעולם לא נתן לי גיטרה, זאת מתנה מדהימה. זאת ילדה מתוקה ממש, ואני לא יודע למה היא עשתה את זה. היא ממש גרמה לי לרצות לבכות. הרגשתי שהיא עשתה בשבילי מצווה גדולה ומעשה חסד", אמר ג'רי קפלן.
ההפתעה וההתרגשות שלו, ולא פחות מכך, ההתרגשות שלה, הם שהפכו את הסרטון לוויראלי.