1 צפייה בגלריה
צילום: אלבום פרטי
צילום: אלבום פרטי
צילום: אלבום פרטי
לראשונה בנצרת עילית: במתנ''ס ברקוביץ התקיים כנס 'בנין שלם' בשיתוף רשת המתנ''סים, המחלקה לתרבות תורנית בניהולה של יפה לוי ועיריית נצרת עילית. בכנס השתתפו עשרות נשים מהעיר ומהיישובים באזור.
הכנס כלל שיחות ודיונים בנושאים משמעותיים כמו דיונים בסוגיות מריבות ילדים ויחסי אחים, השוואות ותחרותיות בזוגיות, סמכות הורית והצבת גבולות. כמו כן התקיים מופע 'רוקדות על חוט' של רוחמה בן יוסף.
"אנחנו כאן כדי לתת לכם כלים לבניית זוגיות והורות טובה", מסרו מארגני הכנס מטען 'בנין שלם', "צוות הייעוץ, הקורסים ברחבי הארץ, ימי העיון השבועיים והכנסים השנתיים, הכל כאן בשבילכם, כי אכפת לנו מהבית שלכם באמת''.
עוד מסרו המארגנים כי המטרה של הכנס הייתה בין היתר לחדד את ההשקעה לא רק באיך הבית נראה, אלא גם איך האווירה בו. "כמה אנחנו משקיעים בעיצוב האווירה? כמה אנחנו טורחים עבור בניית הבית מבחינה רוחנית? הדבר שצריך להעסיק אותנו בבית בראש ובראשונה איננו האהיל בסלון, אלא היחסים בין האנשים שמסתובבים בו", אמרו.
מנהל הגרעין התורני ציוני בנצרת עילית צחי וייס הוסיף: ''נשות נצרת עילית חפצות להעמיק וללמוד תורה ואמונה ומזה שנה וחצי מפעיל הגרעין התורני ציוני בעיר את מדרשת 'שירת דבורה' המיועדת לנשים ובנות שירות לאומי למפגש שבועי של לימוד והעמקה".