תושב מגדל העמק תובע את חברו הטוב בטענה כי בזמן ששהה בחו"ל מכר החבר ציוד הגברה ומוזיקה שהשאיר אצלו לאחסון. בתביעה הוא דורש מחברו את סכום שווי הציוד, לטענתו - 20 אלף שקל.
בעל עסק תובע את חברו - "פרסם עליי לשון הרע בפייסבוק"
בכתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום בנצרת טוען האיש כי היה אמור לצאת לשליחות של שנתיים בחו"ל, מטעם עבודתו. ברשותו היה ציוד הגברה ומוזיקה בשווי כ־20 אלף שקל. על פי התביעה לאחר שחיפש מקום להשאיר בו את הציוד באופן זמני, עד שישוב ארצה, החליט להשאירו אצל חברו מתקופת הנעורים, שאמר לו כי יש לו מקום במחסן מתחת לבית, שם יישמר הציוד בתקינותו ולאף אחד לא תהיה אליו גישה.
על פי התביעה, בעליו של הציוד, שבטח בחברו בזכות ידידותם הטובה וארוכת השנים, רכש אריזות מיוחדות כדי לשמור על תקינות הציוד בעת האחסון, ואף הזמין חברת הובלות מיוחדת, שהובילה את הציוד למחסנו של החבר.
על פי התביעה, כעבור כשנתיים מיום עזיבתו, שב התובע ארצה, פנה לחבר וביקש להגיע ולאסוף ממנו את הציוד שהשאיר. החבר, שבהתחלה התחמק מלהשיב לו, הודיע לו לבסוף כי נאלץ למכור את הציוד, כי היה זקוק למקום במחסן.
התובע טוען בתביעה שחברו מעולם לא פנה אליו ולא למי מטעמו כדי לארגן מקום חלופי לציוד, אף שיכול היה למצוא אותו בקלות, כי ידע איך ניתן ליצור איתו קשר.
עוד נטען בתביעה כי החבר אמר לתובע שקיבל עבור מכירת הציוד סכום של 9,000 שקל, שאותו הוא מוכן לשלם לו, אך התובע אינו מסתפק בכך כי עלות הציוד, לטענתו, היא כ־20 אלף שקל. התובע דורש לקבל בחזרה את הציוד או את סכום הרכישה שלו, שכן היה חדש ותקין.
בא־כוחו של הנתבע מסר בתגובה: "מדובר באי־הבנה בין שני חברים טובים מילדות, ואני בטוח שהדבר יתברר בבית המשפט. מרשי עשה הכל כדי להגן על רכושו של חברו".