נוסעים בקווי האוטובוס 354 ו־356 של חברת 'סופרבוס' מעפולה לנצרת עילית התלוננו כי מספר פעמים השבוע האוטובוסים לא יצאו מהתחנה המרכזית בזמן, וכי בשל כך נגרמו איחורים משמעותיים. בעקבות פניית 'ידיעות העמק', הודיעה 'סופרבוס' כי תזמן מספר נהגים לבירור משמעתי בשל חריגה מנהלי החברה.
בגלל 90 אגורות: נהג הוריד ילדה מהאוטובוס
שירלי אביחן מנצרת עילית נוסעת מדי יום לעבודתה בעפולה ובחזרה. "היתה השבוע בעיה של איחור בקווים, לפעמים בעשר דקות או ברבע שעה. זה גרם לי לאחר לעבודה ולשלם על כך ביציאה מאוחרת הביתה", היא טוענת.
שלומי קרויטרו מעפולה נוסע באופן קבוע לעבוד בנצרת עילית, ובצהריים עליו לאסוף את ילדיו ממסגרות החינוך. "השבוע הייתי צריך כמה פעמים להתחנן לגננת שתמתין עם הילדה שלי בגן, כי אני מאחר בגלל האוטובוס שאמור להגיע לעפולה".
לנה רזניק מנצרת עילית היא קוסמטיקאית במקצועה. לטענתה, האיחורים הללו גרמו לה לאחר ללקוחות כמה פעמים. "אני עצמאית ואין לי אוטו, אני מסתמכת על האוטובוס, והשבוע היו לו כמה איחורים", היא אומרת. "כשמוסיפים לזה פקקים נוצר איחור, שבגללו איבדתי לקוחות שלא היו מוכנים להמתין לי. זה מצב בלתי־נסבל. שנים שאני נוסעת בתחבורה ציבורית ולא זכור לי דבר כזה".
ביום שני השבוע המתנו לקו 354, שהיה אמור לצאת מהתחנה המרכזית בעפולה ב־16:40 לנצרת עילית. האוטובוס הגיע רבע שעה אחרי המועד הנקוב. מ'סופרבוס' נמסר בתגובה לפניית "ידיעות העמק": "במהלך השבוע חרגו מספר נהגים מנהלי החברה ולכן יוזמנו לבירור משמעתי. 'סופרבוס' עושה מאמצים כבירים להשלים את החוסרים שנוצרים עקב היעדרויות נהגים, ואנו מקווים שהבעיה תיפתר בזמן הקרוב".