צעיר בשנות ה־20 לחייו נפצע כאשר צִלצָל (מכשיר דְמוי חנית) המשמש לדיג תת־ימי חדר לבטנו. בדרך נס, הצלצל לא פגע באיבריו הפנימיים, והוא נותח ושוחרר למחרת.
בן שלוש וחצי בלע מטבע – שהוצא בביה"ח
הצלצל משמש לדיג ולציד של בעלי חיים ימיים גדולים: הוא ננעץ בחיה הניצודה ומאפשר לדייג למשוך אותה, באמצעות חבל או שרשרת המחוברים אליו.
הצעיר הגיע בכוחות עצמו למחלקה לרפואה דחופה (מלר"ד) ביום שישי שעבר בשלוש אחר הצהריים, כשהצלצל נעוץ בבטנו, ואז התעלף וצנח לרצפה. כשהתעורר, סיפר לצוות הרפואי כי מעד ונפל על הצלצל, שהיה מוטל בגינת הבית.
מנהל יחידת הטראומה במרכז הרפואי והכירורג המנתח, ד"ר מילאד קרואני: "הצלצל היה תקוע בדופן הבטן השמאלית, כששתיים משלוש השיניים שלו נעוצות בפנים, והשלישית נותרה בחוץ.
"בעזרת לפרוסקופיה הכנסנו מצלמה לחלל הבטן ואז התברר כי למרבה המזל, הצלצל לא פגע באיברים הפנימיים. היה לו הרבה מזל. פגיעה כזאת מכלי חד יכולה ליצור קרע במעי הגס, במעיים או בכלי דם. הסיפור הזה עלול היה להיגמר אחרת".
אין זו הפעם הראשונה שרופאי 'פוריה' שולפים עצמים שנבלעו או חדרו בשוגג לגוף. לפני שנים אחדות הובהל לבית החולים תינוק כבן שנה, תושב האזור, שבלע קישוט מפלסטיק בצורת כוכב משונן. הכוכב נתקע בצינור הוושט של התינוק, שהתקשה לנשום, והיה חשש שהוא יגרום לנקב בוושט ולסיבוכים. בפעולה שבוצעה בהרדמה מלאה נשלף הכוכב בעזרת מִכשור מיוחד.
במקרה אחר, פעוט כבן שלוש ששיחק עם אחיו בלע מטבע של חמישה שקלים. הפעוט התקשה לנשום, וכשהגיע למחלקה לרפואה דחופה היה המטבע תקוע בוושט העליון. למרבה המזל, כשהפעוט השתנק והשתעל, זז המטבע לעבר צינור העיכול, כך שהוא כבר לא היה במצב של קוצר נשימה, אבל סבל מכאבים בלוע ומקושי לבלוע. לאחר צילום, בוצעה פעולה אנדוסקופית לשליפת המטבע דרך הפה.