שרה שכטר, תושבת רחוב תירוש בנצרת עילית, נחרדת למשמע המילים גשם וסופה בכל חורף בשנים האחרונות. לפני חמש שנים היא עברה להתגורר בדירה של 'עמידר' עליה היא משלמת בכל חודש שכירות של כמה מאות שקלים, ובכל חורף הבית שלה, לטענתה, מתמלא מים מהגשם ויוצר טחב על הקירות. לטענתה, עד היום היא פנתה כמה וכמה פעמים לחברה, אך דבר לא נעשה.
תחת כנפיו: גולן מגדל 200 תרנגולים בלב העיר תביעה: "נגרמו לי קרחות בגלל ההחלקה" הסטודנטים הערבים מוקסמים מהתרבות היהודית
"בחורף הראשון כשעברתי לגור בדירה הייתי בטוחה בהתחלה שהכלב עשה את צרכיו, ואז כשהתגברו המים חשבתי שהתפוצץ איזה צינור", סיפרה השבוע. "רק אחר כך הבנתי שבעצם יש לי נזילה חמורה מאוד מהתקרה בחיבור שבין השירותים לחדר, נזילה שמגיעה עד לסלון. הנזילה הזו מתמשכת וגורמת לריח רע, והכי גרוע שבמקום שבו יש את הטפטוף אין בכלל חלון. פשוט נורא לחיות ככה".
"בראש השנה החליפו לי את כל מערכת החשמל, קדחו לי חורים בתקרה ובגג, אבל לא סגרו אותם והמים נוזלים משם".
שכטר אף הגדילה לעשות וצילמה בסרטון וידאו את כל ההצפה של הגשם האחרון ועשתה שיתוף בדף הפייסבוק של 'עמידר' בנוסף היא פנתה למשרד התמ"ת. חברת 'עמידר' מסרה בתגובה: "הפנייה האחרונה של גברת שכטר למוקד הייתה בינואר 2012 ומאז לא התקבלה שום תלונה. בספטמבר 2014 התקיים ביקור בדירתה במהלכו לא צוינו התקלות עליהן מלינה. רק השבוע, עקב פניית העיתון, הגיע הנושא לידיעת עמידר ונציג מסניף נצרת-עילית מיד יצר עימה קשר לתאם ביקור בדירתה".