תושב הצפון נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים במקומות שונים ברחבי מגדל העמק ובמהלך נסיעה באוטובוס. ברשות החשוד נתפס טלפון סלולארי ובו סרטונים המתעדים את מעשיו.
מסר לראש מועצת יבנאל: רימון יד על אדן החלון יאסין: 'הרגשתי שעדיף שלא ידעו שאני ערבייה' חברת המועצה הדתית היא חילונית ששומרת שבת
"לאחרונה הגיעו אלינו מספר תלונות על התערטלות וביצוע מעשים מגונים בעיר, כולל באוטובוסים", סיפר מפקד התחנה, סנ"צ מני בנימין. "לאחר מכן הגיעה אלינו בחורה שהתלוננה כי במהלך נסיעה באוטובוס ביצע בחור מעשה מגונה סמוך אליה. היא הייתה בדרכה להגיש תלונה ובדרך דיווחה לתחנה כי ראתה את החשוד. באותו רגע נשלחו ניידות לערוך סריקות ובמהלכן אותר החשוד, שעוכב והובל לתחנה לחקירה".
לדברי בנימין, החשוד הכחיש את המעשים המיוחסים לו. הטלפון שברשותו נשאר בידי המשטרה והוא שוחרר למעצר בית. "הוצאנו מבית המשפט אישור לצו חדירה לנייד שלו ומצאנו בו מספר רב של סרטונים בהם הוא נראה כשהוא מבצע מעשים מגונים בעצמו בכל מיני מקומות ובמיוחד בתחבורה ציבורית", ציין. לאחר צפייה בסרטונים נעצר החשוד בשנית. "ניסינו לאתר בנות נוספות שהיו עדות למקרים נוספים", הוסיף בנימין. "איתרנו את הקווים שבהם הוא נסע ועלינו עליהם במטרה לאתר בנות נוספות, ואכן איתרנו כמה בנות שדיווחו על מעשיו. החשוד עדיין לא משתף פעולה עם המשטרה".
יש לציין כי בחודשיים האחרונים נעצרו שלושה גברים שאינם תושבי מגדל העמק בחשד לביצוע מעשים מגונים בתוך כלי רכב וברחבי העיר מול נשים תושבות העיר. בפעולות של שוטרי התחנה ומשרד החקירות נעצרו השלושה, הודו ושחזרו את מעשיהם.
עו"ד דב הירש, שייצג את החשוד במעצרים מסר בתגובה: "אני לא עוסק בתקשורת בתיקים של עבירות מין".