אנג'לה טטרו היא מעצבת שיער מנצרת עילית שהחלה את עבודתה בתחום בגיל 15. היום טטרו מחזיקה מכון יופי בבעלותה, ומוכרת בארץ ובעולם כשהיא מגיעה ללקוחות באירופה אליהם היא מוזמנת לעצב את שיערם באירועים משפחתיים, בין לקוחותיה של טטרו ניתן למנות גם שחקניות, סלבס מתחומים שונים ובעיקר נשות אוליגרכים, אליהן היא מוזמנת באופן פרטי.
מגדל העמק: שוטר ניפץ חלון וחילץ תינוק תובעת: הספר גרם לחתכים שבוע לפני החתונה שבר שיא על הקצה: 36 מסלולי טיפוס ביום אחד
אך לא כל הזמן היה זה המצב, הפריחה וההכרה הארצית והבינלאומית הנרחבת התאפשרה באמצעות האינטרנט. בעבר טטרו היתה מוכרת לאוכלוסיה המקומית ולאנשי מקצוע בתחום, אך לא לחוג הלקוחות הכל כך נרחב שלה.
"לפני עידן האינטרנט הלקוחות שלי היו הנשים המקומיות, גם כשהופעתי בתוכניות טלויזיה, לאנשים לא היתה גישה מאחר ואני מתגוררת בצפון, אבל מרגע שפתחתי אתר אינטרנט, ודף פייסבוק בהם מפורסמים כל הפרטים עלי, התמונות והסרטונים, מכל העולם ניתן להגיע אלי ובקלות והחיים ממש השתנו", מסבירה טטרו בחיוך.
טטרו נאלצה בשל התפתחות הטכנולוגיה ללמוד בעצמה את ההתמודדות עם כלי העבודה הזה, "בתחילה בני עמית היה זה שטיפל בכל ענייני האינטרנט ונאלצתי גם לקחת מעצב אתרים, דבר שעלה כסף רב כדי לבנות אתר איכותי, היום אני די עושה זאת בעצמי כשיש לי זמן ואם לא אני מקבל סיוע. אני חושבת שזה יתרון גדול גם לי וגם ללקוחותי, כל דבר מפורסם כולל טיפים לטיפול בשיער וכל החידושים, אני מרגישה שהרווחתי לקוחות רבים מאז כניסת האינטרנט לחיי, השינויים הדיגיטליים רק תורמים להתפתחות שלי, אני מורידה כתבות עלי, עורכת ומציגה לקהל לקוחותי. באיזורי ובכלל בארץ ישנם הרבה מעצבי שיר וטובים והתחרות היא גדולה, אבל כשיש לך אפשרות להציג את מרכולתך לקהלים נרחבים אז תצליח לשרוד את הקשיים. גם בפרסומים שלי בפלאיירים ובכרטיסי הביקור אני מפנה לכתובות האינטרנט בהם יכולים הלקוחות לאסוף מידע ולדעת עלי יותר, זה הכח שלי" היא מסכמת.
רוצים לראות את העבודות של אנג'לה? הקליקו כאן