בשורה לנהלל – אושרה הצבת רמזור בכניסה ליישוב. הפרוייקט יצא לדרך ב- 2014. לאחר שמשרד התחבורה אישר הצבת רמזור בצומת בלפוריה ולאחרונה גם בצומת בית שערים, בשורה גם למושב נהלל – במשרד התחבורה הודיעו השבוע כי רמזור יוצב גם בצומת נהלל בשנת 2014.
מחכים לכם בעמוד של "ידיעות העמק" בפייסבוק
במושב נהלל ממוקמים שלושה בתי ספר (תיכון, יסודי ודמוקרטי) ובשנים האחרונות קיים עומס תחבורתי רב מאוד וקושי לצאת ולהכנס בבטיחות מן המושב. כניסה ויציאה של אוטובוסים ורכבים בבקרים מתאפשרת ביעילות הודות למתנדבי משטרת התנועה של המועצה האזורית ועובדי מחלקת הבטחון של המועצה המכוונים את התנועה מדי בוקר.
עם זאת, כבר תקופה ארוכה שהמועצה האזורית מטפלת מול משרד התחבורה בהצבת רמזור במקום כדי לפתור את הבעיות הבטיחותיות במקום, המקשות על כניסה ויציאה למושב. השבוע עדכנו במשרד התחבורה כי פרוייקט צומת נהלל עומד בכל הקריטריונים לביצוע ומתועדף על ידי משרד התחבורה לטיפול דחוף וכי הפרוייקט ייצא לדרך בשנת 2014.
במועצה האזורית אמרו השבוע: "הצבת רמזור בצומת נהלל תשפר את בטיחותם של תלמידינו הנוסעים מדי בוקר לבתי הספר וכן של תושבי העמק והאזור. נמשיך לפעול בנחישות מול משרד התחבורה בנושאי תחבורה נוספים השורים לבטיחותם של תושבי העמק ואנו תקווה כי בתחילת שנת 2014 נוכל לבשר על עוד הסדרי תחבורה חדשים בכבישי העמק שישפרו את בטיחות הנוסעים".