תושבת טבעון תובעת משכניה 30 אלף שקל בטענה שהכלב שלהם אכל תיק יוקרתי שקנתה בחו"ל ובגדי מעצבים שהביאה מאותה נסיעה בעלות של אלפי שקלים. בכתב התביעה, שהוגש לבית המשפט לתביעות קטנות בנצרת, טוענת האישה כי לפני כחודשיים חזרה מנסיעה לחו"ל לצורך עבודתה כסטייליסטית אופנה. במהלך הנסיעה רכשה תיק אופנתי תוצרת המותג העולמי 'פראדה' בעלות של 4,400 שקלים, שהיה אמור לשמש אותה לצורך עבודה עבור לקוח. באותה נסיעה רכשה התובעת שני סטים של בגדי מעצבים שונים בסכום של 5,800 שקלים, שגם הם היו אמורים לשמש אותה באותה הפקה.
שילבה בטעות להילוך קדמי והרכב נפל לחצר זרקת זבל ברחוב? העירייה תחטט בשקית ותחשוף מחכים לכם בעמוד של "ידיעות העמק" בפייסבוק
על פי כתב התביעה, כשהגיעה לביתה היא הניחה את המזוודה על המיטה כשהיא פתוחה ויצאה לטפל בעניין דחוף. לטענתה, כשחזרה לבית מצאה את הכלב של השכנים על מיטתה והבגדים, התיק ומוצרים נוספים היו 'אכולים' ועליהם סימני נשיכה של הכלב.
על פי התביעה, התיק נמצא קרוע בצדו הימני וברצועת היד, שלוש חולצות נמצאו קרועות בצווארון, ובחולצה אחרת ישנם קרעים בשרוול יד ימין. בבגדים נוספים נמצאו סימני נשיכה. באותו רגע הזעיקה האישה מיד את השכנים שהוציאו את הכלב מביתה.
לטענת התובעת, זו לא הפעם הראשונה שהכלב של השכנים נכנס לביתה דרך חלון המרפסת שנשאר פתוח. בין שני הבתים מפרידה גדר, ולדבריה מפעם לפעם הכלב מוצא את הדרך אל ביתה מאחר שהוא אינו קשור. כדי לשמור על עבודתה נאלצה התובעת לטוס לשלושה ימים לצרפת כדי לקנות שוב את התיק וננזפה קשות על ידי החברה ששכרה את שירותיה. כמו כן, היא טוענת, נפגע שמה הטוב המקצועי בשל אי עמידה בזמנים.
לטענת האישה, למרות פניות חוזרות ונשנות אל הנתבעים, הם סירבו לשאת בהוצאות הנזק ולכן היא נאלצת לפנות לבית המשפט. סכום התביעה עומד על 30 אלף שקלים, בגין עלות הבגדים והתיק, הוצאות טיסה חוזרות לחו"ל, הוצאות שונות ופיצוי על עוגמת הנפש.
בא כוחה של התובעת, עו"ד איציק כהן, אמר השבוע: "השכנים היו צריכים לקשור את הכלב או לדאוג כי לא ייצא משטח הבית".
השכנים מסרו בתגובה: "מדובר בבחורה שמנסה לעשות כסף על הגב שלנו. היא פשוט קפצה לחו"ל כדי לקנות עוד דברים ורצתה לנצל את זה על חשבוננו. לא מדובר בנזק כל כך גדול שאי אפשר היה לתקן אצל תופרת מומחית, והיא סירבה לזה".