עיריית טבריה תציב בקרוב מצלמות במספר אזורים ברחבי העיר, על מנת להגביר את הפיקוח והאכיפה בכל הנוגע לתופעת השלכת הפסולת ברחבי העיר ובראשה פסולת בניין.
מחכים לכם בעמוד של "ידיעות העמק" בפייסבוק
ההחלטה על הצבת המצלמות התקבלה השבוע במהלך סיור עבודה שערך ראש עיריית טבריה יוסי בן דוד בשכונות רבי עקיבא ושיכון א' עם הצוותים הניהוליים של הרשות ובשיתוף וועדי השכונות.
במהלך הסיור היסודי שנעשה באופן רגלי בין רחובות וסמטאות השכונות במשך כשלוש שעות, תופעת השלכת פסולת הבניין נחשפה לעיניי כל ביתר שאת והיקפה היה גדול. בו במקום הנחה ראש העיר את מנהלי האגפים להגביר באופן ניכר את האכיפה על נושא השלכת הפסולת במרחביה הציבוריים של העיר, בשכונות ובצירי הכבישים ולהטיל קנסות גבוהים ולמצות עם פורעי החוק את מלוא חומרת הדין.
כחלק מהמאבק בעברייני הפסולת, הורה ראש העיר על הצבת מצלמות שיסייעו באיתור משליכי הפסולת וכלי הרכב באמצעותם בוצעה העבירה.
ראש עיריית טבריה יוסי בן דוד, הביע מורת רוח לנוכח התנהגותם של פורעי החוק ומשליכי הפסולת ואמר: "ננהג ביד קשה ובאפס סובלנות כלפי פורעי חוק שישליכו פסולת בפאתי שכונות ובצידי הכבישים ויזהמו את הסביבה. עיריית טבריה תגביר את האכיפה בנושא על מנת להפסיק את התופעה הזו מהשורש. הצבת מצלמות במספר אזורים ברחבי העיר, תסייע לנו בפעולות האכיפה ובאיתור העבריינים".
בימים הקרובים תחל האכיפה הנרחבת ובמהלכה, יוטלו על משליכי הפסולת קנסות גבוהים בשווי אלפי שקלים.