לואי סרחאן, אסיר תושב יפיע המוחזק בכלא איילון, הובהל לאחרונה לבית החולים אסף הרופא לאחר שאסיר אחר תקף אותו. עורך דינו טוען כי שפכו עליו מים ושמן רותחים בזמן שישן.
תביעה: העירייה לא שילמה תמלוגים על מוזיקה מחכים לכם בעמוד של "ידיעות העמק" בפייסבוק
לפני כשלושה שבועות החל לרצות את עונשו בכלא איילון, אחרי שנידון לתשע שנות מאסר בגין שוד וחטיפה.
סרחאן נכלא לאחר שהורשע בשורה ארוכה של עבירות, כשהחמורות שבהן הן שוד בנסיבות מחמירות, חטיפה, כליאת שווא, התחזות, תקיפה, איומים וגניבת רכב.
מגזר הדין נגדו שהתקבל בבית המשפט המחוזי בחיפה, עולה כי במשך שנים נהג להתחזות לשוטר ולבצע מעשי שוד והונאה. וכך עבדה השיטה: סרחאן, מחופש לשוטר משמר הגבול, נהג להיכנס לבתי בושת ולקבל שירותי מין, ולאחר מכן היכה את היצאניות ושדד את כספן. בדרך זו הצליח לשלשל לכיסו עשרות אלפי שקלים, וכן מוצרי חשמל, כרטיסי אשראי, מכשירי טלפון ניידים ומוצרים נוספים.
נוסף על כך הורשע סרחאן במקרה נוסף שאירע באחד הכפרים בצפון, אז גנב את רכושו של שוהה בלתי חוקי, חטף אותו והכה אותו. על פי גזר הדין, בחלק מהמקרים התחזה סרחאן לעובד בחברת 'סלקום', ושיכנע אישה לקנות עבורו מכשיר אייפון ולשלם לו עבור השימוש במכשיר.
מקורבן אחר לקח סרחאן אלפי שקלים בתואנה שיסגור חוב לסלקום. כאשר ניסו הקורבנות להתנגד לו איים לפגוע בהם. סרחאן הודה בבית המשפט בעבירות שבהן הורשע.
יום לאחר שהחל לרצות את עונשו בכלא איילון הותקף סרחאן על ידי האסיר. בעקבות האירוע עירב את עורך דינו, סולימאן עאמר, ששלח מכתב לשירות בתי הסוהר בבקשה לקבל פירוט של מה אירע. במכתבו טען כי מרשו הועבר לטיפול רפואי בבית החולים אסף הרופא, שם הוא טופל ונבדק כשבגופו כוויות בדרגה 3. עוד הוסיף עו"ד עאמר במכתבו כי לא מתקבל על הדעת שאסיר ששוכב במיטתו יזכה להתנהגות כה פוגענית מצד אסירים אחרים.
"נודע לי על המקרה החמור מפי מרשי", סיפר עו"ד עאמר השבוע, "מדובר באדם שמרצה עונש על 18 אישומים, ביניהם מרמה ושוד. בכלא יש סכסוכים וזה ידוע. לדבריו מתנכלים לו בכלא. מדובר באירוע חמור ביותר שבו שב"ס, כמי שאמון לדאוג לשלומו וביטחונו של מרשי, לא עשה זאת כראוי.
"האירוע מקבל חומרה נוספת במיוחד לאור התלונות שהגיש מרשי ושהגשתי בשמו, על התנכלויות חוזרות ונשנות מצד אסירים אחרים. בסופו של דבר הכתובת הייתה על הקיר, והתוצאה היא כי מרשי סובל היום מכוויות. החמור מכול הוא שגם היום מנסים בשב"ס למזער את האירוע, ואנחנו מתכוונים להגיש תלונה רשמית לגורמים הרלוונטיים וכן במידת הצורך תביעה משפטית".
משירות בתי הסוהר נמסר בתגובה: "בתאריך 12.11 בשעות הבוקר המוקדמות שפך אסיר מים חמים על האסיר לואי סרחאן באגף שבו השניים שוהים בכלא איילון.
"סרחאן פונה למרפאת בית הסוהר וקיבל טיפול ראשוני, ולאחר מכן אף הועבר לבדיקה במיון בית החולים, שלא מצא כי נגרם לאסיר נזק רפואי ולא ראה צורך באשפוזו. בעקבות האירוע נפתחה חקירת משטרה כנגד האסיר התוקף. בשל היבטים של חיסיון רפואי לא נוכל למסור פרטים נוספים על הטיפול שמקבל האסיר".
מבית החולים אסף הרופא נמסר בתגובה: "לואי סרחאן הגיע אל בית החולים ב־13.11 כשהוא סובל מכווייה. הוא טופל ושוחרר עוד באותו היום".