לאחר כמעט שנה שמיזם "הטיבריום" אינו פעיל, הוא צפוי לשוב לפעילות עד לסוף 2013. כך עולה משיחות שקיים השבוע ראש עיריית טבריה הנבחר, יוסי בן דוד, עם שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו ומנכ"ל החמ"ת (החברה הממשלתית לתיירות) שי וינר. השניים הבטיחו כי יעבירו לעיריית טבריה תקציב של כשני מיליוני שקלים שיסייעו בשיקום הנזקים שנגרמו למיזם התיירותי המרהיב.
מחכים לכם בעמוד של "ידיעות העמק" בפייסבוק
כזכור, בחודש ינואר השנה, עת בוצעו עבודות להגבהת הדוברה של "הטיבריום" אל מעל לגובה מפלס הכנרת, פקדו רוחות שרקייה עזות את החוף המערבי של האגם הלאומי וגרמו לפגיעה במיזם התיירותי - פגיעה שנאמדה אז בכ-3 מיליוני שקלים.
בעיות מימון הטיפול בנזקים, הן שמנעו את העלאת מופעי "הטיבריום" בחזרה. השבוע כאמור, לאחר שיחות שקיים ראש העיר הנבחר יוסי בן דוד, התקבלה הבשורה על מימון תיקון המיזם והעלאתו מחדש בסוף השנה.
ראש העיר בן דוד מסר: "מיזם 'הטיבריום' הוא אטרקציה תיירותית מהמובילות והמרשימות במדינת ישראל ולכן, על מנת לחזק את התיירות בעיר טבריה, קיים הצורך המיידי בהשבתו לפעילות. 'הטיבריום' מושך אליו מידי ערב מאות רבות של צופים, אשר ממשיכים את הבילוי במסעדות ובתי הקפה שבטיילת אלון. זהו מיזם שהפך מחולל כלכלי לעיר טבריה".