נער מהצפון נעצר בשבת האחרונה על ידי שוטרי משטרת עפולה בחשד ששדד נהג אוטובוס של חברת 'קווים'. בשבת בצהריים, כך נמסר מהמשטרה, עלה הנער באחת מתחנות קווי האוטובוס של חברת קווים באזור עפולה כשפניו מכוסות ובידו סכין. על פי החשד הצליח הנער לשדוד מהנהג באיומים את מכונת המטבעות המוצבת בכניסה לאוטובוס, סמוך למושב הנהג, שהכילה כ־400 שקל.
מחכים לכם בעמוד של "ידיעות העמק" בפייסבוק
ממשטרת עפולה נמסר כי בשעות הצהריים התקבלה קריאה במוקד 100. הנהג תיאר את החשוד, ושוטרי הסיור בתחנה עלו על עקבותיו. בהמשך נעשה ניסיון לאתר את הנער בביתו, והשוטרים דיווחו לאמו שהוא מבוקש על ידי המשטרה והורו לה ליידע אותם ברגע שייצור עמה קשר. בהמשך דיווחה האם שבנה נמצא אצל דודים באזור המרכז ובמאמץ משותף של שוטרי עפולה ושוטרי תחנת חדרה נעצר החשוד אצל משפחתו במרכז.
המשטרה מסרה כי במהלך חקירתו בתחנה התנצל הנער על ביצוע השוד, אך לא הצליח להסביר את הסיבה למעשה. הנער נלקח להארכת מעצר עד יום שלישי, אז הוגשה נגדו בקשת מעצר עד תום ההליכים שבסופם ככל הנראה יוגש נגדו כתב אישום.
מפקד תחנת עפולה, נצ"מ איתן מנשה, מסר בתגובה: "העבודה של ראש המשמרת, רס"מ רוני כעביה, הביאה למעצרו המיידי של החשוד. האירוע טופל באופן מיידי, הקטין נעצר ונתפס מבלי שגרם נזק נוסף כתוצאה מההתנהגות שלו".
עו"ד עלאא סלימאן, פרקליטו של הקטין מטעם הסניגוריה הציבורית, סירב להגיב לדברים עד שיתקבל כל חומר החקירה בנושא.