גבר מאזור הצפון תובע מחברתו לשעבר להחזיר לו את עלות הניתוח להגדלת חזה שעברה, אחרי שנטשה אותו לטובת גבר אחר. בכתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום בנצרת נטען כי השניים יצאו במשך שנה, ולפני כשלושה חודשים שוחחו על האפשרות שהנתבעת תגדיל את החזה אצל רופא מומחה וידוע.
השכן הציל את הפעוט מנפילה מהקומה הרביעית שכן מצא תיבת תכשיטים שנזרקה בטעות לאשפה מחכים לכם בעמוד של "ידיעות העמק" בפייסבוק
התובע תמך בחברתו ואף הציע לשלם לה על הניתוח כשהיא מבטיחה לו שתחזיר לו את עלות הניתוח בהקדם. השניים ניגשו לקבל את חוות דעתו של רופא מומחה בעניין, והחברה עברה את הניתוח באופן פרטי שעלותו הסתכמה ב-21 אלף שקלים. על פי התביעה, בת זוגו ביקשה ממנו שיסייע לה בתשלום עבור הניתוח והיא תחזיר לו את החוב כל חודש בתשלומים.
בתגובה השיב לה הגבר כי הוא מוכן שהיא תתחיל לשלם את עלות הניתוח ברגע שיתאפשר לה כלכלית מאחר שבחודשים האחרונים היא לא עובדת. עוד נטען בתביעה, כי התובע הסכים בחפץ לב לשלם את הניתוח כיוון שידע כי היחסים בין השניים רציניים, וכי השניים שוחחו לא פעם על עתיד משותף. לצורך תשלום הניתוח הוא לקח הלוואה של 10,000 שקלים ואת הסכום הנותר, 11 אלף שקלים, הוציא מחשבון העו"ש שלו.
על פי התביעה, כחודש לאחר הניתוח ולאחר החלמה מלאה, הודיעה החברה לבן זוגה כי היא לא אוהבת אותו יותר ונפרדה ממנו. הוא קיבל את הבשורה בצער רב וניסה לדבר אל לבה אך לשווא. כחודש לאחר הפרידה ולאחר שהתאושש מהידיעה הקשה פנה אליה התובע בבקשה להחזיר לו את סכום הניתוח שניתן כהלוואה, אולם החברה טענה כי אין לה כרגע כסף והתנערה מההסכם שלהם בעל פה.
על פי התביעה, בסמוך לפרידה גילה התובע כי בת זוגו החלה לנהל מערכת יחסים עם אדם אחר. למרות בקשותיו החוזרות ונשנות כי תשלם את עלות הניתוח, נכון ליום הגשת התביעה האישה מסרבת לכך בכל תוקף. סכום התביעה עומד על 21 אלף שקלים - עלות הניתוח בלבד.
הנתבעת אמרה בתגובה: "קיבלתי ממנו מתנה ומתנה לא מחזירים. אני לא אשמה שהוא נפגע שהקשר בינינו הסתיים, אף אחד לא הבטיח שזה יימשך לנצח. אני שוכרת עורך דין שיטפל בתיק הזה".