מאות לקוחות פונו מסניף 'רמי לוי' בטבריה בשבוע שעבר בעקבות חשש לדליקה, אך לאחר שמכבי האש הגיעו למקום התברר כי מדובר באזעקת שווא. בשעות אחר הצהריים של יום שלישי השבוע נשמעה בסניף, הממוקם בצומת 'ביג', אזעקה, שבעקבותיה ירדה עליו חשיכה לאחר שהחשמל נותק.
מחכים לכם בעמוד של "ידיעות העמק" בפייסבוק
האחראים בסניף החלו להתרוצץ מצד אחד של הסופר לצדו השני וכעבור זמן קצר הוחלט לפנות את הלקוחות. הללו הותירו אחריהם עגלות מלאות בקניות. חלקם נאלצו לעזוב גם באמצע החשבון ובשלב מסוים פונו מהסופר גם עובדיו.
למקום הוזעקו כבאים, ניידת משטרה וניידת מד"א, אך בחלוף זמן קצר התברר כי ניתן לחזור לשגרה. הסיבה לדרמה: קצר בארון החשמל שבעקבותיו החל אחד המטפים לפעול.
מחוץ למקום התאספו לקוחות שהתבוננו בדרמה המתרחשת מול עיניהם. חלקם התארגנו לתפילת מנחה והיו גם כאלה ששלפו מצלמות ותיעדו את המתרחש. "הטבריינים עושים דרמה מכל דבר", אמרה אחת הלקוחות בהומור, "הם שולפים מצלמות כדי להראות לנשים שלהם שבאמת לא ניתן היה לעשות קניות וזו לא התחמקות".
"אף אחד לא התרגש יותר מדי ממה שקרה", אמר לקוח אחר, "אבל זה סתם מעצבן שעכשיו נצטרך לחזור לסופר ולעשות עוד פעם קניות". לקוחות פנו לעובדי המקום וניסו לברר איתם כמה זמן ייקח עד שהם יחזרו לשגרה. כעבור כ־20 דקות מרבית הלקוחות עזבו את המקום.
דובר שירותי כבאות טבריה, רס"ר דני אליהו: "בתאריך 1.10.13 בשעה 17:56 התקבלה בחדר המבצעים של תחנת הכיבוי טבריה הודעה על שריפה שפרצה בסופר 'רמי לוי' במתחם 'ביג' בטבריה עילית.
"למקום יצאו שני צוותי כיבוי ועם הגעתם התברר כי מדובר במטף כיבוי אוטומטי הממוקם בארון החשמל אשר פעל ופיזר את תכולתו בחלל המבנה. לוחמי האש פעלו לאוורור המבנה ולהוצאת חומר הכיבוי מתוכו, תוך שהם מבצעים פעולות סריקה לוודא כי אין שריפה ואכן מדובר באירוע נקודתי בלבד".
מ'רמי לוי שיווק השקמה' נמסר: "היה קצר בארון החשמל והמטף עבד כמו שצריך היה לעבוד".