10 שנות מאסר מתוכן 8 לריצוי בפועל ופיצוי בסך 150 אלף שקל נגזרו על תושב אזור העמק שהצית את מעסיקו לאחר שזה רצה לפטרו. הנאשם הורשע על פי הודאתו במסגרת הסדר טיעון בעבירות של חבלה בכוונה מחמירה והצתה. על פי הסדר הטיעון הוגש כתב אישום מתוקן, שבו הודה הנאשם בעובדות והורשע בעבירות שיוחסו לו.
רב שזיהה גופות באסון המסוקים דורש הכרה כנכה מחכים לכם בעמוד של "ידיעות העמק" בפייסבוק
לפי כתב האישום המתוקן, עבד הנאשם כנהג משאית ופוטר לפני כשנה על ידי מעסיקו. לאחר פיטוריו גמלה בלבו של הנאשם ההחלטה לנקום במתלונן. לשם כך הצטייד הנאשם בבקבוק המכיל חומר דליק ומצית, הגיע למפעל כשהאביזרים ברשותו, שאל את אחד העובדים היכן נמצא המתלונן, ולאחר שנאמר לו לבדוק במשרדי המפעל, הוא פנה לכיוון המשרדים.
בהגיעו למשרדים, מצא הנאשם את המתלונן, שפך את החומר הדליק, מתוך הבקבוק שהביא עמו, אל תוך המשרד בו שהה המתלונן וכן על גופו של המתלונן, והצית את החומר הדליק, בכוונה לגרום למתלונן לחבלה חמורה ולנזק לרכוש המפעל.
המשרד וכן גופו של המתלונן החלו לבעור. בשלב זה נמלט הנאשם בריצה מהמפעל בעודו ממשיך לשפוך חומר דליק מהבקבוק במסלול הריצה שלו.
כתוצאה ממעשי הנאשם, נגרמו למתלונן כוויות בדרגה שנייה באזור הפנים, באצבעות שתי הידיים ובמרפק ימין, והוא אושפז למשך שלושה ימים ונזקק להמשך מעקב וטיפול רפואי. כן נגרמה למתלונן טראומה נפשית והוא נזקק לטיפולים פסיכולוגיים.
בא כוחו של הנאשם הדגיש את העובדה שהאחרון הודה במעשיו והסגיר את עצמו למשטרה. על פי הודעתו של הנאשם במשטרה, הוא לקם בהלם לאחר האירוע, הבין את חומרת מעשיו והביע חרטה בהזדמנות הראשונה.
עוד נטען, כי הנאשם הביע רצון לפצות את המתלונן ולבקש את סליחתו, אך מאמציו נדחו על ידו. לטענת בא כוחו של הנאשם מאז האירוע, המתלונן הצליח לשקם את עצמו, לתפקד ולחזור לעבודה, ולא נותרו בו צלקות גופניות. בא כוחו של הנאשם חלק על טענות המאשימה באשר לתכנון מוקדם ולקור הרוח שבו ניחן הנאשם בביצוע המעשים
עוד נטען כי ההצטיידות בחומר הדליק הייתה ספונטנית, שכן היה מדובר בחומר שהיה מונח דרך קבע ברכבו. עוד עמד סנגורו של הנאשם על נסיבות חייו הקשות של הנאשם, שגרמו לו ללחץ נפשי כבד, והובילו אותו לביצוע המעשה.
הנאשם הוא ללא עבר פלילי. בדבריו בפני בית המשפט, הביע חרטה על מעשיו, התנצל בפני המתלונן וביקש את סליחתו.