נערה מאיזור הצפון הגיעה בשבת לפנות בוקר לביתה כשהיא מעורפלת וכשאמה פתחה לה את הדלת היא התעלפה בזרועותיה בכניסה לבית. ההורים הזעיקו רופא הביתה שקבע כי היא סבלה מיתר שתית אלכוהול.
פעילות בני עקיבא הופסקה בגלל תלונות על רעש מחכים לכם בעמוד של "ידיעות העמק" בפייסבוק
"היא יצאה יחד עם כמה חברות כמו בכל יום שישי אחרי ארוחת השבת, שאלתי לאן והן אמרו שהן הולכות להסתובב עם כמה חברים. שום דבר בזה לא נראה לי חריג כי כך הן נוהגות להעביר את ימי השישי בדרך כלל. קבעתי איתה שבשעה 00:30 היא בבית", שחזרה האם השבוע את רגעי האימה.
"אני כמובן מחכה לה תמיד עד שתגיע הבית ואז הולכת לישון, הפעם ראיתי שהיא לא מגיעה בזמן שזה דבר לא מקובל אצלה ודי חריג, והתקשרתי אליה. היא נשמעה לא טוב בטלפון מטושטשת שאלתי אותה איפה היא והיא מלמלה שהיא עוד מעט באה וניתקה ומאז לא ענתה לי.
"ניסיתי להתקשר לחברותיה שגם לא ענו ומממש דאגתי. אחרי רבע שעה שמעתי דפיקה על הדלת, רצתי לדלת והבת שלי נפלה לי בידיים. צעקתי לבעלי שהרים לה את הרגליים למעלה והיא התעוררה אחרי 2 -3 דקות הזמנו מיד רופא הביתה.
"במשך הזמן הזה היא כל הזמן התלוננה שקר לה והיא הקיאה מספר פעמים בכל הסלון, לא הספיקה להגיע לשירותים, ונדף ממנה ריח חזק של מאלכוהול מספרת אמה של הנערה הצעירה".
לאחר שהרופא בדק אותה הוא המליץ בני המשפחה לקחת אותה לקבלת טיפול רפואי אך הם בחרו לטפל בה בבית "שמנו לב שהיא מתאוששת והיא כנראה נבהלה כי היא בכתה שהיא מרגישה בסדר ולא רוצה ללכת לשום מקום. נתנו לה לשתות הרבה ופחדתי שהיא תירדם. רק לפנות בוקר היא נרדמה על הספה שאני יושבת לידה ולא הייתי מסוגלת לישון" אמרה האם.
למחרת בבוקר התעוררה הצעירה כשהיא לא מרגישה טוב, והתקשתה לעמוד על רגליה, רק בשעות הערב היתה לה הקלה רבה לאחר מנוחה והיא חזרה לשגרה.
"במהלך השבת עשיתי טלפונים לאמהות של החברות והבנתי שעוד חברה חזרה במצב דומה. את האלכוהול הביא אחד החברים מביתו, גם בזה טיפלתי. אני חושבת שההורים במיוחד עכשיו בעונת הקיץ והבילויים צריכים להיות עירניים ולהיות אחראים למעשי ילדיהם. מהיום אני אדע טוב מאוד להיות עוד יותר עם היד על הדופק", סיכמה האם.