כדאי להישמר גם כאשר שוחים בבריכה: כתב אישום הוגש נגד תושב אזור הצפון בגין מעשה מגונה שביצע בנערהלאחר שעל פי הנטען הוא שלח את ידו ונגע בסמוך למפשעתה עת שהשניים היו באחת הבריכות בחמת גדר.
נכנסה לשירותים וראתה שגבר מציץ מלמעלה מחכים לכם בעמוד של "ידיעות העמק" בפייסבוק
כתב האישום הוגש לאחרונה לבית משפט המחוזי בנצרת על ידי עו"ד סימונה בן חיים-לוי, סגנית בכירה לפרקליטת מחוז צפון, ובו מתוארת השתלשלות העניינים. מכתב האישום עולה כי המתלוננת, קטינה, הגיעה לאחרונה לחמת גדר יחד עם אימה וחברתה. בין הנאשם לבין שלושתן לא היתה היכרות קודמת.
בסמוך לשעה 21:00 שחו המתלוננת וחברתה באחת הבריכות במקום. מכתב האישום עולה כי המתלוננת קראה לשומר שעבד במקום, על מנת לשאול אותו דבר מה, אולם הלה לא שמע אותה.
הנאשם, שעמד אותה עת בבריכה הסמוכה, הבחין בכך ושאל אותה מה היא צריכה. הנערה שאלה את הנאשם האם המים בבריכה שעמד בה חמים יותר והנאשם השיב לה ש- "כל המים אותו דבר".
המתלוננת החלה ללכת במים לעבר הבריכה הסמוכה ואילו חברתה נותרה במקום. לפי הנטען, הנאשם התקרב אל המתלוננת ונעמד מולה. בשלב זה, חברתה קראה לה לחזור והיא, למשמע הקריאה, סובבה את ראשה לאחור.
על פי הנטען בכתב האישום, הנאשם ניצל את ההזדמנות, הושיט את ידו מתחת למים לעבר גופה של המתלוננת ונגע ברגלה, סמוך למפשעתה, ללא הסכמתה. המתלוננת, בתגובה מהירה, הכתה את האיש בידו כדי שיחדל ממעשיו והוא הזיז את ידו. חברתה שהבחינה בהלם בו נתקפה המתלוננת, ניגשה אליה, משכה אותה ביד והשתיים התרחקו מהמקום.
בכתב האישום נכתב: "במעשיו המתוארים לעיל, עשה הנאשם מעשה לשם גירוי סיפוק או ביזוי מיני בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים וללא הסכמתה". האיש הואשם בביצוע מעשה מגונה בקטינה.
פרקליטו של הנאשם, עו"ד בדר אגבאריה, מסר: "הלקוח שלי מכחיש את כל החשדות המיוחסים לו. הוא טוען שלא נגע בקטינה ולא היה שום מגע בינו לבינה בכלל".