קובי פרץ, הגרסה הלא-מצונזרת. לידי mynet הגיע תיעוד בלעדי מאירוע בר המצווה בו הופיע הזמר, ובמהלכו כינה את האורחים "שלוכים".
משפחה מאזור העמקים הזמינה את הזמר קובי פרץ להופיע בבר המצווה של בנם, ושילמו לו 34 אלף שקל במזומן עבור הופעה של שעה. אולם, על פי כתב התביעה שהוגש על ידי עו"ד דב הירש מעפולה, המייצג את בני המשפחה, ההופעה שאמורה הייתה להיות שיא האירוע הפכה לאירוע מביש, כאשר הזמר החל "מגדף את הקטין, את בני משפחתו ואת כל יתר הנוכחים בחגיגה, בביטוי הגזעני 'שלוכים'. הזמר השתמש בביטוי פעמיים במהלך ההופעה שלו, דבר שמהווה הוכחה, לטענת עו"ד הירש, לכך ש"הדברים נאמרו בכוונה לפגוע". "שלוך" הינו אדם שלבושו מוזנח והופעתו החיצונית מרושלת.
חלק מהאורחים, כך נכתב בכתב התביעה, פנו להורים בתלונות ואף עזבו את האירוע בתרעומת ודרשו התנצלות מן ההורים. בנוסף, טוענים בני המשפחה כי הכינוי דבק בנער, ובשל סערת הרגשות שלו, אף הופנה לטיפול פסיכולוגי.
עורך הדין משווה את המקרה לביטוי ה'צ'חצ'חים' שנאמר בסוף שנות ה-70 על ידי הבדרן דודו טופז, ז"ל, ועורר גל של מחאה ציבורית.
לדברי עו"ד הירש, "לאחר פניות חוזרות ונשנות מצדי, הזמר נאות להעביר את העניין לטיפול עורך דינו שענה בכתב שהוא דוחה את כל טענות הקטין ולא היו דברים מעולם. גם העובדה שיש בידינו קלטת המתעדת את הדברים לא עזרה לשכנע את הזמר ועורך דינו שיש דברים בגו ושעל הזמר להביע התנצלות אפילו אם לא התכוון לפגוע", הוסיף.
דודו של הקטין, שנטל חלק בארגון האירוע, נשמע השבוע נסער מאוד. "את מיטב הכסף השקענו בהפקה הזו, כל החסכונות, כל מה שרק אפשר השקענו, רק כדי לשמח את הילד ועכשיו אני בתור היוזם מרגיש אשם".
עורך דינו של קובי פרץ אמר כי טרם הגיע לידיו כתב התביעה, ולכן אין באפשרותו להגיב בשלב זה.