על טעם ועל ריח יש מה להתווכח: מפקד משטרת צפת החדש, רפ"ק רן אופיר, לא אהב את האוכל שהוגש לו ולשאר שוטרי התחנה, ותוך יומיים הוא החליט לפטר את הטבח הראשי שלום וייס, ואת עוזרו ברוך עמרוסי, מבלי שזימן אותם לשיחה והבהיר מדוע. לטענת אופיר, השוטרים בתחנה לא קיבלו שירות הולם מצוות המטבח.
שלום וייס עבד חמש שנים כטבח ראשי במטבח של תחנת המשטרה בצפת. הוא לא הועסק ישירות במשטרה, אלא באמצעות חברה קבלנית בשם נורקייט. במשך כל חמש השנים בהן עבד וייס במקום, לא היו שום טענות כלפיו. לא מצד השוטרים, לא מצד מפקד התחנה, וגם לא מצד החברה שהעסיקה אותו.
כל זה השתנה כאשר התחלפו לפני כחודש מפקדי התחנה. רפ"ק אופיר החליף את סגן ניצב עמוס שמעוני. יומיים לאחר שאופיר קיבל את התפקיד, כאמור, מצא וייס את עצמו ללא עבודה, הוא פוטר ללא שום התרעה וללא שום הסבר על ידי רפ"ק אופיר.
"אני מאוד פגוע", אמר וייס. "זכותו של מפקד התחנה לפטר אותי, אבל יש דרך. אם משהו לא מוצא חן בעיניו, לפחות שיזמן אותי לשיחה, שיסביר מה לא בסדר, שייתן צ'אנס לתקן. הוא החליט שאני לא טבח מספיק טוב, והודיע לראש המנהלה ניסים מלול, שאני מפוטר. אני יודע שמלול נלחם למעני, אבל קצרה ידו. גם בחברת נורקייט ניסו להשאיר אותי, אבל יש סעיף בחוזה שלהם מול המשטרה, שמפקד התחנה יכול להחליף את העובדים שמועסקים מטעמה".
לדברי וייס "בדרך כלל היינו מגישים את ארוחת הבוקר בשעה 09:00. הייתי מגיע בשמונה ורבע בבוקר ועד תשע הייתי מספיק להכין את הכול. באחד הימים התקשרה הפקידה של מפקד התחנה, בדיוק כשהתחלתי להכין את ארוחת הבוקר, ואמרה שהמפקד רוצה את הארוחה תוך רבע שעה. הסברתי לה שזה בלתי אפשרי. עבדתי בלחץ נוראי וכשסיימתי הגשתי את הארוחה. למחרת הודיעו לי על הפיטורים.
"עבדתי כטבח צבאי הרבה שנים. מפקדים באו והלכו, ועם כולם הסתדרתי. אף פעם לא היו תלונות. לאורך כל השנים לא נתקלתי בכזאת התנהגות מצד מפקד".
וייס ציין כי פנה לעורך דין ובכוונתו לתבוע את המשטרה על הנזקים שנגרמו לו.
מפקד התחנה, רפ"ק רן אופיר: "השירות לשוטרים בתחנת צפת הינו ערך עליון, כשם שהשירות לאזרח הוא כזה.
אנשים שאינם מסוגלים לתת שירותים ברמה גבוהה, אינם יכולים להמשיך להיות מועסקים על ידינו. הועברה פנייה לחברה הקבלנית שמעסיקה את הטבחים, תוך הסבר מפורט על הבעיות אשר אנו נתקלים עמם, ותוך בקשה מפורשת להחליפם באנשי מקצוע. אנו נמשיך לתת את השירות המקצועי והטוב ביותר הן לשוטרים לאזרחים בתחומי התחנה".
תגובת צבי וילדר, יועץ התקשורת של חברת נורקייט: "נורקייט פעלה על פי הנוהל של ההתקשרות".