בעקבות חוק חדש הקובע כי עבודה מעל גובה 2 מטר מחייבת הכשרה והסמכה, נפתח קורס לעבודה בגובה בגליל העליון בחסות חברת ריוול.
לאחרונה נכנסו לתוקף תקנות חדשות המחייבות כל עובד שעוסק בעבודה בגבהים של מעל 2 מטר, לעבור קורס הכשרה מיוחד ולקבל תעודת הסמכה על מנת שיוכל לעבוד בגבהים אלה. זה לא מקרי שוועדת העבודה של הכנסת נדרשה לנושא וחוקקה את התקנות הללו. מקרים רבים מדי בהם אנשים קיפחו את חייהם הובילו לכך. לפני מספר שנים אירעה תאונה שכזו בבית האריזה פירות גולן ליד מרום גולן, שבו עובד, תושב קצרין, נפל אל מותו מגובה 5 מטר.
התקנות שחוקקו נוגעות לכל עבודה בה העובד עלול ליפול לעומק העולה על 2 מטר, או שעבודה המצריכה הטיית גוף האדם ביותר מ-45 מעלות מעבר למעקה, או עבודה המתבצעת מתוך בימה מתניידת.
מדובר בעבודות בתחומים הבאים: עבודה על סולמות, מתוך סלים להרמת אדם, מתוך בימות הרמה מתרוממות ופיגומים ממוכנים, בתוך מקום גבוה מוקף, מעל לפיגומים נייחים, מעל גגות, מעל מבנה קונסטרוקציה, בטיפול בעצים וגיזומם, בהקמת בימות והתקנת מערכות תאורה והגברה.
הצורך בהכשרת עובדים בתחומי העבודה בגובה הביא את חברת ריוול ליזום את קורס ההכשרה סניף צפון בחברת ריוול העוסקת במכירה והשכרה של במות הרמה, מלגזות, פיגומים וגנראטורים.
נציג חברת ריוול בצפון והמשווק הבלעדי, ירון בר, אמר כי "מאחר ואנחנו משווקים ציוד לעבודה בגובה החלטנו לקחת תחת חסותו את העברת הקורס במסגרת בית ספר שהקמנו, שייעודו העברת קורסים בנושא על ידי מרצים מומחים בתחום הבטיחות. הקורס פונה לקבוצות ובודדים ומתקיים במשרדי החברה במתחם העסקים בצומת כוח. לבוגרי הקורס יינתן רישיון לעבודה בגובה".