נס גדול אירע פה: רונית צוקרמן (21) הגיעה היישר מאוסטרליה לישראל לביקור מולדת, שבמהלכו יצאה לטיול הרים ביום חמישי. במהלך הטיול, התדרדרה צוקרמן למדרון בגובה של 50 מטר. צוקרמן חולצה בידי כיבוי אש בטבריה ופונתה לקבלת טיפול בבית החולים פוריה בעיר.
סמוך למלון 'מרקורי' בטבריה הנמצא בחלקה הצפוני של הטיילת, נמצא מצוק בגובה של 25 מטר. התיירת האוסטרלית החליטה לטפס עליו, אולם התדרדרה למדרון של 50 מטר. אורחי המלון שהבחינו בתיירת הפצועה הזעיקו את כוחות כיבוי וההצלה בעיר.
יחידת החילוץ שהגיעה למקום הצליחה לחלץ את התיירת המפוחדת. מבדיקה ראשונית שערך צוות החילוץ עולה, כי התיירת נמצאה במרכזו של המצוק אחוזה פאניקה ובהלה. יחידת החילוץ, שהכשרתה הסתיימה רק לפני כשבועיים, חילצה את התיירת באמצעות מנוף גבהים מיוחד.
פייר עבוד, אחד מאנשי החילוץ, אמר בתום החילוץ: "כשהגענו למקום הבחנו בצעירה מבוהלת נורא, אבני המצוק הידרדרו עליה והיא נכלאה. הדבר היחיד שיכולנו לעשות הוא לגלוש אל המקום באמצעות סנפלינג. היא הייתה נורא מבוהלת והחלה לבכות, כשהגענו לקרקע היא נרגעה והבטיחה לא לצאת לטיול הרים במקום לא בטוח".
לאחר שנשמה לרווחה והבטיחה את מקומה על הקרקע, כאמור פונתה צוקרמן לקבלת טיפול בבית החולים 'פוריה' סמוך לטבריה, כאשר היא סובלת משריטות קלות.