שלוש מורות מצוות ההוראה של בית הספר היסודי "יהלום" בעפולה הצטרפו לקהילת המחנכים הבינלאומית של חברת העל 'מיקרוסופט ישראל'.
1 צפייה בגלריה
צוות ההוראה של בית ספר יהלום בביקור ב'מיקרוסופט ישראל'
צוות ההוראה של בית ספר יהלום בביקור ב'מיקרוסופט ישראל'
צוות ההוראה של בית ספר יהלום בביקור ב'מיקרוסופט ישראל'
(צילום: דוברות עיריית עפולה)
חברי וחברות הקהילה הנבחרים קיבלו הסמכה כמומחים להוראה של מיקרוסופט ויקבלו את התג וההסמכה כ"מנטורים" שיעבירו ויחדדו את המסר ״לחזק כל אדם וכל ארגון בכדור הארץ כך שהם יוכלו להשיג יותר״.
שלושת המורות מבית הספר "יהלום" שנבחרו כמנטוריות הן ענבל שושני, הודיה פלד ואפרת להב-ליימר שהצטרפו לקהילה היוקרתית Microsoft education community שבמהלכו ייקחו חלק בכנסים ופרויקטים בארץ ובעולם לצד צוותי הפיתוח של החברה שיחשפו אותם בפני העושר האינסופי של עולמות התוכן של מיקרוסופט בחינוך כפי שהם באים לידי ביטוי במוצרים ובקמפוס לצד החידושים והערכים המוספים של מיקרוסופט העולמית. בסופו של תהליך תעניק חברת מייקרוסופט לבוגרים את התגMicrosoft invented educators Experts.
קראו גם >>>
במקביל, קיים כל סגל ההוראה של בית הספר "יהלום" בניהולה של פרח בר כהן, ביקור חשיפה מקצועי בקמפוס של מיקרוסופט בהרצליה במהלכו קיבלו סקירה על כלים לחדשנות אשר יכולים לתרום לתהליכי למידה בעידן של חדשנות ודיגיטציה. הצוותים המקצועיים של מיקרוסופט בשיתוף מנהל התקשוב של מיזם "סיסמא לכל תלמיד" במחוז צפון אריאל שגיא, ליווה את תהליך הלמידה על מנת ליישמו בין כותלי בית הספר.