שינויים בבתי הספר היסודיים במועצה האזורית עמק יזרעאל - שני מנהלי בתי ספר חדשים החלו את עבודתם בימים אלו.
2 צפייה בגלריה
אבנר גרוסר
אבנר גרוסר
אבנר גרוסר
(צילום: דוברות המועצה האזורית עמק יזרעאל)
אבנר גרוסר נכנס לתפקיד מנהל בית הספר היסודי "אופקים" במרחביה. הוא מחליף את אפרת שגב, שפרשה לגמלאות לאחר קריירה של 30 שנות חינוך, מתוכן שימשה כמנהלת בית הספר היסודי "אופקים", ב- 14 השנים האחרונות.
גרוסר הוא בן ותושב כפר יחזקאל. נשוי ואב לשלוש בנות. שירת כ-13 שנים כקצין מודיעין ביחידה 8200. לפני כחמש עשרה שנים עשה מעבר לעולם החינוך והחל לעבוד כמורה. בהמשך שימש כרכז שכבה וסגן מנהל בבית החינוך "גאון הירדן" בקיבוץ נווה איתן.
בשלוש השנים האחרונות עבד במגזר השלישי והיה שותף להקמה וניהול של תוכנית ארצית להכשרת מתנדבי שירות לאומי לתחומי הטכנולוגיה והצבתם בבתי ספר כמטמיעי פדגוגיה מתוקשבת.
"אני שמח להיכנס לתפקיד מנהל בית הספר אופקים במרחביה", אמר גרוסר, "מצאתי בבית הספר צוות נהדר ומחויב שמחובר לעשייה ולקהילה. אני מאמין שבית ספר צריך לראות ולהצמיח את כל הבאים בשעריו, לתת לכל תלמיד את האפשרות להכיר בחוזקותיו, להרחיב את עולמו ולקבל מיומנויות להמשך חייו".
2 צפייה בגלריה
אושרת טל
אושרת טל
אשרת טל
(צילום- דוברות המועצה האזורית עמק יזרעאל)
אשרת טל מונתה למנהלת בית הספר היסודי "נהלל". טל מחליפה את תמר גדרון, שפרשה לגמלאות לאחר קריירה של 35 שנות חינוך, מתוכן שימשה כמנהלת בית הספר, בחמש השנים האחרונות.
טל היא תושבת מושב בית שערים, נשואה לירון ואמא לשלושה ילדים. היא עובדת בבית הספר היסודי נהלל זו השנה ה-25. יש לה ניסיון רב שצברה לאורך השנים, ומעבר לכך היכרות מעמיקה עם בית הספר, ברמה המקצועית והאישית- כל ילדיה התחנכו בבית הספר בו היא עובדת וכעת החלה בניהולו.
"אני גאה להתמנות למנהלת בית הספר, במקום בו למדו שלושת ילדי ולו הקדשתי את כל כולי ב-25 השנים האחרונות. אני בטוחה שעם הניסיון, החיבור וההיכרות שיש לי עם המוסד החינוכי הנפלא הזה, נגיע ונצמח למחוזות נפלאים", אמרה.
אייל בצר, ראש המועצה אמר: "בשם עובדי ותושבי המועצה אני מודה לאפרת שגב ולתמר גדרון על תרומתן הרבה לאורך השנים לקידום החינוך בעמק ומאחל למנהלים החדשים - אבנר ואשרת הצלחה רבה בתפקידם".