מיד עם בחירתה של הממשלה החדשה שיגר חבר מועצת העיר עפולה, עדיאל אילוז, מכתב לשרה לחיזוק וקידום קהילתי אורלי לוי אבוקסיס בבקשה להגיע לפגישת עבודה בבירת העמק יחד עם ראש העיר אבי אלקבץ.
2 צפייה בגלריה
עדיאל אילוז
עדיאל אילוז
עדיאל אילוז
(צילום: שרון צור)
אילוז, המשמש בין היתר כיו"ר ועדות צעירים ונגע הסמים והאלכוהול בעפולה, בטוח כי הגעתה של לוי לעיר ושיתוף הפעולה בין השניים יכול לקדם נושאים קהילתיים אלו.
במכתבו כתב אילוז בין היתר: "ברצוני להזמינך לפגישת עבודה יחד עם ראש עיריית עפולה כדי לדון על הנושאים הקהילתיים הבוערים ובכך להתמודד מול האתגרים הלא פשוטים ומציאת פתרונות יצירתיים ויעילים למען התושבים. כיום, העיר עפולה מתמודדת עם אתגרים כבדי משקל בקרב האוכלוסיות המוחלשות, הצעירים, הנוער והביטחון הקהילתי. יצירת קהילות חדשות וחיזוק הקיימות ומעל הכל פיתוח ההון האנושי והחינוך לערכים ולערבות הדדית, יוכלו לייצר תחושת שייכות ואחריות חברתית אמיתית. כאמא לילדים מתבגרים וכנציגת ציבור חברתית אני סמוך ובטוח כי נמצא שפה משותפת ומוצלחת לטובת הכלל ושיחד נוביל לשינוי משמעותי בתפיסת הקהילה במרחב הציבורי והעירוני".
2 צפייה בגלריה
השרה אורלי לוי
השרה אורלי לוי
השרה אורלי לוי
(צילום: אוהד צויגנברג)
עוד הוסיף אילוז במכתבו לשרה: "כיו"ר ועדות צעירים ונגע הסמים והאלכוהול ברצוני לייצר תקציבים עם השרה אורלי האמונה על כל נושא הביטחון קהילתי (הרשות למאבק באלימות בסמים והאלכוהול). ביחד עם ראש העיר ואנוכי אני מאמין כי נוכל לייצר תקציבים וקולות קוראים ובכך לפתח קהילות בעלות מכנה משותף ולהביא לחיזוק הביטחון הקהילתי כבסיס לפעולה למיגור תופעת האלימות, הסמים והאלכוהול בקרב בני נוער ואוכלוסיות חלשות, כמו גם מניעת מקרי האלימות במשפחה ובקהילה, כאשר המטרה העליונה היא קידום הערכים הקהילתיים ברמה המקצועית, החברתית והעירונית לדור הצעירים. דבר זה יחזק את החברה כולה ובפרט את האוכלוסיות והמגזרים הזקוקים לכך".