אל"מ במיל' גולן ואך, מנכ"ל מועצת הגליל, מזמין את תושבי העמק הגליל והצפון כולו להצטרף למפגש מיוחד עם בכירי המפלגות לקראת הבחירות ובהשתתפות ראשי רשויות כדי לשמוע על חזונם לפיתוח הגליל.
1 צפייה בגלריה
אל"מ במיל' גולן ואך
אל"מ במיל' גולן ואך
אל"מ במיל' גולן ואך
(צילום: שרון צור)
"למשדר יעלו ראשי המפלגות הגדולות, והם ידרשו לתת דין וחשבון למועצת הגליל על מעורבותם בפיתוח הצפון. חיסונים זה בהחלט הישג, אך הבוחרים בצפון דורשים ומצפים מהמועמדים השונים לבחור בצפון בכלל תחומי החיים", אמר ואך, "הצפון לא נמצא ברשימת הסוגיות המרכזיות שעולות לשיח הציבורי לקראת הבחירות. אמנם ראש הממשלה 'גילה' קהל בוחרים חדש שגר בחלקו הגדול בצפון במסע בין ראשי רשויות בצפון - אך הצפון, למרות הפערים החברתיים והכלכליים בינו לבין המרכז, למרות הפערים בתחומי החינוך והבריאות ולמרות האלימות החריפה הפושה בחברה הערבית המאיימת על איכות החיים במרחב, אינו מצוי בלב ההתעניינות הציבורית לקראת הבחירות".
במפגש המיוחד גם תוצג התוכנית 'עת הגליל'. "בבחירות האחרונות היה ניסיון של צעירים יהודים וערבים מהגליל והגולן להקים את 'מפלגת הצפון'. המפלגה זכתה לסיקור אוהד ויצרה עניין, אך לא התקרבה לאחוז החסימה. בבחירות הקרובות אין אפשרות לבחור במפלגת הצפון, אך ישנם מספר מגמות ותהליכים שעלולים לעורר שינוי והפתעות בקול הצפוני", אמר ואך.