לפני כחודש החל כדורגלן העבר האגדי של הפועל בית שאן איתן טייב לערוך שידורי 'לייב' בפייסבוק במהלכם הוא מדבר על כדורגל בארץ, על מצב הכדורגל בבית שאן ומדי פעם גם בעניינים הקשורים לעיר. ב'לייב' האחרון שלו צפו מעל 2,000 איש.
1 צפייה בגלריה
איתן טייב
איתן טייב
איתן טייב
(צילום: גיל נחושתן)
אז מה קרה שטייב החל בשידורי 'לייב'? למה הוא החליט להיכנס לזה וכמובן מה התכניות העתידיות שלו?. "איך הגעתי לזה? אשת תקשורת בכירה חשפה אותי לזה. היא אמרה לי: 'איתן, אוהבים אותך. זה יעבוד'. ואכן היא צדקה", אמר טייב, "עשיתי כבר כמה שידורים חיים וזה עובד חזק. אני מקבל הרבה אהבה. בכל פעם שעולה שידור חי מצטרפים עוד ועוד אנשים חדשים ומכל הארץ".
ואתה מרגיש שיש לך הרבה להוציא?
"בהחלט. יש לי מה להגיד, בטח בענייני הכדורגל הישראלי. עברתי משהו, גם בחיים בכלל. גיליתי שאנשים רוצים לדעת מה אני חושב בהמון נושאים, גם פוליטיים".
מה עומד מאחורי זה? רון קובי נבחר לראשות עיריית טבריה הרבה בזכות שידורי הלייב בפייסבוק.
"אני בא להגיד לכולם שלא ברחתי מהזירה. אני מבפנים. אני נמצא. אני קיים. יש כאלה שבוודאי יקראו עכשיו את הכתבה ויזלזלו בי. זה אופייני. אני יכול להבטיח לך שזה רק ילך ויתעצם, וככל שיעבר הזמן זה יהיה הרבה יותר חזק"
בסדר לא נעלמת. אבל בטח יש לך כוונות נסתרות.
"המטרה שבבחירות הבאות אהיה שחקן מרכזי בפוליטיקה המקומית. לפני כמה שנים הוכחתי את הכוח הפוליטי שלי ואני אוכיח שוב שיש לי כוח פוליטי. לא יוצא בצהרות מפוצצות כי יש זמן עד הבחירות הבאות, אבל כמי שמכיר את בית שאן מצוין - לקראת בחירות 2023 יקום בעיר כוח פוליטי חדש, צעיר ורענן".