ריקי פייגנבוים ז"ל מנוף הגליל, אם חד הורית למתן בן ה-8, הלכה ביום רביעי (25.3) השבוע לעולמה והיא בת 49 בלבד. לפני מספר ימים קיבלה פייגנבוים ז"ל שבץ מוחי והיא אושפזה במצב קשה בבית חולים רמב"ם שם לבסוף נפטרה.
2 צפייה בגלריה
ריקי פייגנבוים ז"ל
ריקי פייגנבוים ז"ל
ריקי פייגנבוים ז"ל
(צילום: פרטי)
לפני מספר שנים חתמה פייגנבוים ז"ל על כרטיס אדי לתרומות אברים ובכך היא הצילה במותה ארבעה אנשים. היא תרמה לב, כבד, כליות, קרניות ועור. "כיבדנו את הרצון שלה לתרום אברים. היא עשתה מעשה אצילי והצילה אנשים", סיפר האח חיים, "היא היתה נשמה טובה. בגללה גם אני חתמתי על כרטיס אדי".
בהלוויה, שהתקיימה אתמול (חמישי), השתתפו עשרה אנשים בלבד בגלל מגבלות מגיפת הקורונה. "בעוד שבועיים היא היתה צריכה לחגוג את יום הולדתה ה-49", סיפר האח חיים, "ריקי היתה בחורה זהב. אהבה לעזור לאנשים. היתה אהובה על כולם. נולדה, גדלה וחייה בנצרת עילית, היום נוף הגליל. אחרי הצבא היתה תקופה קצרה בארה"ב וחזרה לכאן".
2 צפייה בגלריה
ריקי פייגנבוים ז"ל
ריקי פייגנבוים ז"ל
ריקי פייגנבוים ז"ל. כולם אהבו אותה
(צילום: פרטי)
פייגנבוים ז"ל השאירה אחריה ילד בן 8, אחיה חיים הוא האפוטרופוס שלו והוא זה שיגדל אותו, אח נוסף ושני הורים. אביה ישראל שיבדל לחיים ארוכים הוא ניצול שואה, שעלה לארץ באוניית המעפילים הידועה 'יציאת אירופה תש"ז – אקסודוס' והוא ממייסדי נצרת עילית.
פורסם לראשונה: 14:28, 27.03.20