'עמק הסיליקון הצפוני' ממשיך להתפתח. השבוע ביקר ראש העיר אלי ברדה במשכנן של שתי חברות חדשות 'ארק אוטומציה' ו־'אקסווינסיס', שקמו באזור תעשייה 'רמת גבריאל'.
1 צפייה בגלריה
ראש העיר אלי ברדה מבקר באחד המפעילים
ראש העיר אלי ברדה מבקר באחד המפעילים
ראש העיר אלי ברדה מבקר באחד המפעילים
(צילום: דוברות עיריית מגדל העמק)
"אזור התעשייה רמת גבריאל המקום ליזמים צעירים", כך פתח את הסיור מנכ"ל חברת ארק אוטמציה שחר חיאל. ארק אוטומציה עוסקת בפיתוח ובייצור מערכות אוטומציה, רובוטיקה ומכונות לפי דרישת הלקוח. אקסווינסיס מייצרת בקרת איכות למוליכים למחצה.
לצד הפעילות העסקית הענפה, נרתם שחר חיאל לקשרי תעשייה־קהילה והוא נכון להעסיק מהנדסים צעירים תושבי העיר לצד מתן הזדמנות גם לוותיקי העיר אותם הוא מעסיק בשל ניסיונם הרב.
דורון ריניס, מנכ"ל ומייסד אקסוויניסיס, הוא איש עתיר ניסיון בתעשייה ובחירתו להקים את החברה שנמכרה ליפנים במגדל העמק מלמדת על הבנתו כי החברות בעיר הן סיפור הצלחה.
לביקור התלוו מנהלת הון אנושי צעירים ליאורה אדרי ומנהלת קשרי תעשייה קהילה מריאנה גבלין, האחראית במרכז על פיתוח קריירה וקובי פורטל, דובר הרשות.
"פגשתי שני מנכ"לים מחויבים, מלאי מוטיבציה ואהבה למגדל העמק המאמינים כי יש ערך מוסף להגעתם ולהקמת החברה בעיר", אמר ברדה, "התרשמתי מהעשייה העסקית הענפה המתקיימת בשתי החברות ומסביבת העבודה הצעירה והדינמית שהתפתחה במבנה".