עשרות בני משפחה ובני העדה האתיופית התאספו משעות הבוקר בבית משפחת יתאיו, שאבלה על מות ביתם, שירה (גוג'אם) יתאיו, שנהרגה אמש (שלישי) בערב בתאונת דרכים קטלנית בכביש 4, ליד מחלף מסובים. נכון ליום רביעי בצהריים, עדיין לא נקבע מועד להלוויה, כאשר כבר בשעות הבוקר נסעו בני המשפחה לזהות את הגופה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 4
זירת התאונה בכביש 4
זירת התאונה הקטלנית בכביש 4
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
התאונה הקטלנית אירעה אתמול (שלישי) בשעות הערב, בכביש 4 ליד צומת מסובים. הרכב הפרטי בו נסעה שירה, יחד עם שלושה צעירים נוספים, התנגש באוטובוס. מעוצמת המכה, הרכב התפרק לגמרי. הצעירה מקרית אתא וחבר נוסף, כבן עשרים, נהרגו במקום בעוד שני נוסעים נוספים נפצעו באורח קשה. באירוע טיפלו צוותי מד"א ואיחוד הצלה.
ישראל ביטון, חובש איחוד הצלה, מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות אוטובוס ושני כלי רכב. באחד הרכבים נלכדו גבר ואשה ללא רוח חיים. כמו כן ביצענו החייאה על פצוע אנוש והענקנו סיוע לנפגע באורח קשה".
2 צפייה בגלריה
שירה (גוג'אם) יתאיו ז"ל
שירה (גוג'אם) יתאיו ז"ל
שירה (גוג'אם) יתאיו ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
אהרון לרר, חובש נוסף של איחוד הצלה, מסר: "למרבה הצער נקבע מותם של צעירה כבת 20 וגבר כבן 30 שגופותיהן חולצו מהרכב ע"י צוותי כיבוי. כמו כן הענקנו סיוע בזירה למספר נפגעים קל ששהו באוטובוס".
דבר מותה של שירה הכה בתדהמה את בני משפחתה, שמתגוררים בשכונת נווה חן בקרית אתא. מאז המקרה הצמידה שירותי הרווחה של העירייה עובדת סוציאלית, בת העדה האתיופית, שמלווה את המשפחה ומסייעת לה ככל שניתן.
שירה, ששירתה בשירות לאומי מאז סיום הלימודים, הייתה התשיעית מבין עשרת ילדי המשפחה. בני המשפחה ההמומים סיפרו אתמול, כי שירה הייתה העוגן של הבית וכי היא תכננה ללמוד לימודי רפואה.