ביום שישי האחרון (15.5) הלך לעולמו נהג המונית המוכר והאהוב ממגדל העמק אברהם (אבי) סגלוביץ' ז"ל לאחר שסבל ממחלת הסרטן והוא בן 69. הוא השאיר אחריו אשה, דליה וחמישה ילדים.
2 צפייה בגלריה
אבי סגלוביץ' ז"ל
אבי סגלוביץ' ז"ל
אבי סגלוביץ' ז"ל. "היה מאוד אהוב"
(צילום: פרטי)
בחודשים האחורנים בתו חווה סימן טוב עזבה את עבודתה, הקדישה את כל זמנה וטיפלה באביה במסירות לאורך כל תקופת המחלה. "הוא היה דמות שקשה להתעלם ממנה. הוא היה מאוד דומיננטי בחיים של כל מי שהכיר אותו", סיפרה הבת חווה, "הוא היה אריה חזק ולוחם, אין דרך אחרת לתאר אותו. הוא היה מורה דרך ונתן עצות לכולם. ההספדים שנתנו לו בלוויה ריגשו אותנו עד דמעות. הוא היה מאוד אהוב וקשה לקבל את זה שהוא לא איתנו".
סימן טוב מספרת כי אביה קיבל בגבורה את הבשורה על המחלה. "הוא קיבל את מה שאלוהים נתן לו. הוא ידע מהתחלה שאין לו סיכוי להחלים מהמחלה, אבל הוא הסכים להילחם", סיפרה בכאב, "הוא היה מוכן לסבול את טיפולי הכימותרפיה כדי להיות אותנו עוד ועוד. הוא היה תמיד אומר לנו 'מתי שרוצה אלוהים הוא ייקח אותי, אני נלחם עד הסוף'".
סגלוביץ' נולד וגדל במושב כפר ברוך, בתחילת שנות ה-90 עבר להתגורר עם משפחתו במגדל העמק והחל לעבוד כנהג מונית בתחנת המוניות בן גוריון בנוף הגליל, עבודה אותה אהב מאוד ובה עבד בשלושים השנים האחרונות עד שחלה במחלה באוגוסט האחרון. "הוא אהב מאוד את העבודה שלו", מספרת הבת סימן טוב, "הוא היה מסיע אנשים מ'רפאל' שלא היה מוכנים לנסוע עם שום נהג אחר חוץ ממנו. כל מי שנסע איתו אהב אותו ממש. כשהוא חלה בסרטן הוא פחד פחות מהמחלה עצמה ויותר מהנתק החברתי שבא כתוצאה מהטיפולים שהוא עבר. הוא היה צריך לעזוב מיד את העבודה וזה הדבר שהיה הכי קשה לו".
2 צפייה בגלריה
רבים באו להיפרד ממנו
רבים באו להיפרד ממנו
רבים באו להיפרד ממנו
(צילום: יוסי וקנין)
בפברואר האחרון המחלה החמירה, זמן קצר לפני תקופת הקורונה שגם ניתקה אותו ממשפחתו. "היה לו ממש קשה שאנחנו לא באים לבקר. הוא מאוד פחד מהקורונה ולא רצה למות ממנה ולמות לבד, זה גם לא הגיע לו כי הוא היה אדם ממש טוב", סיפרה סימן טוב, "רק בחודש שעבר לאחר שהתחילו לחזור לשגרה הגענו להיות אתו בבית הגדול שלו במגדל העמק אותו הוא הכי אהב והבאנו את כל הילדים והנכדים שיראו אותו. לאחרונה לאחר שחלה הידרדרות במצבו, החלטנו במשפחה בהחלטה מאוד אמיצה להביא אותו לבית שאותו כל כך אהב ונפרדנו ממנו".
פורסם לראשונה: 16:57, 17.05.20