שירה ג'רבי (30) מנתניה, נשואה לעמיאל ואמא לשלושה (9.5, 3.5 וחודש), החליטה להעלות פוסט שמתאר בצורה מצחיקה את הטלטלות הקשות שעברה בדרך לאימהות. היא לא ציפתה שתוך יממה תהפוך לאחת הנשים המדוברות רשת.
'העלתי את הפוסט לקבוצת 'מאמצחיק' אחרי לידת בני השלישי. אני לא מחובבות האינסטגרם, פייסבוק וכו', אבל הרגשתי שליחות לשתף את החוויה שלי מכל הסיפור הזה. לתת תקווה לעוד נשים'', מסבירה ג'רבי. "מאחר שכל כך הרבה נשים עוברות את מה שאני חווה, שזה הרבה הפלות, רציתי להראות שיש הומור וניסים מאחורי הדברים האלה".
2 צפייה בגלריה
שירה ג'רבי בתמונה ששברה את הרשת
שירה ג'רבי בתמונה ששברה את הרשת
שירה ג'רבי בתמונה ששברה את הרשת
(צילום: פרטי)
את הפוסט שפרסמה ובו מנתה את הקשיים הרבים שעברה, בהם אלפי הזרקות, חמש הפלות, לידה שקטה, אירוע מוחי, תסמונת נדירה ועוד, חתמה במשפט שהפך אותה מיד לחביבת הגולשים: ''עכשיו אני רוצה לראות שלא תיתן לי לבחור לך את הכלה!".
2 צפייה בגלריה
הפוסט של שירה ששבר שקיבל 79 אלף לייקים
הפוסט של שירה ששבר שקיבל 79 אלף לייקים
הפוסט של שירה ששבר שקיבל 79 אלף לייקים
(מתוך "מאמאצחיק")
אילו תגובות קיבלת?
"לא ציפיתי לכאלו תגובות ולכזו כמות צפיות, כמעט 80 אלף לייקים בתוך יום וקצת. קיבלתי תגובות מחממות ומרגשות ובנוסף קיבלתי גם הרבה מאוד הודעות בפרטי מנשים שיש להן מחלה כמו שלי ועברו הרבה מאוד הפלות וטיפול דומה לשלי. הרבה בנות עם לופוס כמו שיש לי. הן ממש מתייעצות אותי ושואלות לאילו רופאים הלכתי ואיזה תרופות לקחתי, ואיך באמת הצלחתי כל פעם להרים את הראש ולהמשיך.
"אני ממש מרגישה שליחות לאור כל התגובות האלו של האנשים, כי אני בדרך כלל בחורה שקטה וביישנית וזה לא דווקא מהמקום שלי לבוא ולהתראיין ולספר את הסיפור שלי. גם אנשים שקרובים אלי ביום יום לא ידעו מה עובר עליי, כי אני לא נוטה לשתף. אפילו משפחה וחברות קרובות שלי נחשפו לזה בפעם הראשונה דרך הפוסט''.
מאיפה שאבת כוחות בתקופה כזו קשה ומאתגרת?
"אני בחורה דתיה ומאמינה ולקחתי את הכוחות שלי מהכיוון הזה, מההתחזקות שלי וההודיה לקדוש ברוך הוא על כל מה שיש לי. אני ברוך השם חוזרת הביתה לשלושה ילדים שזה גם לא ברור מאליו. יש כל כך הרבה נשים שחוות את מה שאני חווה וחוזרות לבית ריק.
"אני דווקא בחרתי במקום להשקוע בזה ולהגיד 'למה זה קרה דווקא לי', להמשיך ולנסות להיות עם הרבה תקווה. זה נתן לי כוח והחזיק אותי. גם בעלי מקסים ותומך והיה לצידי בכל הדרך, כל החלטה. התחזקתי בזכות זה. מאוד קל ליפול בסיטואציה שהייתי בה, ממש להשתגע. בנוסף, החיבור לקבוצת 'מאמצחיק' עזר לי מאוד במיוחד בתקופה שהייתי המון באישפוזים. מה שהרים אותי בכל פעם היה שהייתי יושבת בערב עם הפלאפון שלי וצוחקת מכל מיני פוסטים ובעיות של נשים אחרות וסיפורים מצחיקים".