תושב האזור רצה כל חייו הבוגרים להתחתן ולהקים משפחה, אלא שהדבר לא קרה.
2 צפייה בגלריה
"הפרק הזה בחיי נגמר"
"הפרק הזה בחיי נגמר"
"הפרק הזה בחיי נגמר"
(צילום המחשה: shutterstock)
כשנשק כבר לגיל חמישים המליץ לו חבר להכיר כלה ממדינה באירופה ונתן לו מספר טלפון של סוכנות שמתמחה בהיכרויות ושידוכים למטרות נישואין עם נשים מחו"ל.
אלא שאפילו הוא לא ציפה כיצד יחרב עולמו אחרי שהתחתן והביא ילד לעולם.
"הגעתי בזמנו לסוכנות כדי למצוא כלה יפהפייה מגיל 18 ומעלה", שיחזר האיש בפני עו"ד זוהר רון. "הראו לי תמונות של נשים צעירות ויפהפיות. שילמתי ברצון את דמי התיווך וניהלתי שיחות וידאו עם נשים שהתלהבו ממני. לאחר שבחנתי כמה מהן בחרתי ביפה מכולן.
"אני לא מגזים, אם היא הייתה ישראלית, היא הייתה זוכה בתחרות מלכת היופי. בנוסף, היא הייתה מאוד נחמדה ומרשימה.
אני מודה שבתנאים רגילים היא לא הייתה מסתכלת עליי בכלל. אמרתי לעצמי שמזל שחיפשתי מעבר לים והתחושה הייתה של 'משנה מקום, משנה מזל".
2 צפייה בגלריה
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
(צילום: פרטי)
לדבריו, לאחר תקופת היכרות קצרה הגיעה האישה בטיסה לישראל ואמרה: "אני כל כך מאושרת שהיכרנו והתחתנו, אתה הכל בשבילי. גם בעל וגם חבר. הוצאת אותי מכפר פשוט לעיר הגדולה ולבית יפה. אני רגילה לחיי עוני במקום עלוב ונתת לי הזדמנות לחיות כמו בסרטים".
כדי שהקליטה שלה בארץ תהיה מוצלחת וקלה הוצמדה לה מורה פרטית לעברית, והאיש היה מאושר.
"בהמשך הקמנו משפחה ונולד לנו ילד מקסים", הוא סיפר. "לאחר שנים ספורות הוסדרה לה האזרחות בישראל, אבל מיד לאחר מכן היא בישרה לי: 'הפרק הזה בחיי נגמר, אני רוצה להתגרש. אתה מבוגר ומכוער ואני צעירה ויפה. אני לא אוהבת אותך ואף פעם לא אהבתי אותך באמת. זו הייתה עסקה שהתאימה לשנינו ועכשיו הגיע הזמן לסגור את העסק.
בזמנו שנינו היינו במצוקה, אני כלכלית ואתה רגשית. היום אנחנו במקום אחר. אני רוצה להכיר אנשים בגילי ונמאס לי לחיות בכלוב של זהב. אם לא תסכים להתגרש בצורה יפה, אקח את הילד ואברח איתו למשפחתי".
האיש הרגיש שחרב עליו עולמו. "הייתי בעל טוב ומסור", הוא הסביר לעורכת הדין. "המשפחה הייתה מקור האושר בחיי. אני לא מבין איך על כל הטוב שעשיתי למענה, היא גומלת לי ברע. זה לא מגיע לי".
עורכת הדין הבהירה לגבר המאוכזב שאי אפשר לכפות על האישה להישאר נשואה ושעליו לשחרר אותה.
הוא נאלץ לוותר, והיא הכינה לשניים הסכם גירושין.