רגעי אימה עברו אמש (שבת) על גונן שמר ובני משפחתו עם שובם מטיול בצפון. בהגיעם לצומת המוביל הושלכה אבן לעבר רכבם אשר ניפצה את השמשה הקדמית. למרבה המזל, אף אחד לא נפגע. "אם האבן הייתה פוגעת בחלון האחורי, זה יכול היה נגמר אחרת", אמר שמר למיינט קריות.
2 צפייה בגלריה
הנזק לרכב שנפגע בצומת המוביל
הנזק לרכב שנפגע בצומת המוביל
הנזק לרכב שנפגע בצומת המוביל
(צילום: גונן שמר)
יצוין, כי שלושה כלי רכב נפגעו אתמול בשעות הלילה (מוצ"ש) מיידוי אבנים בכביש 77 בין צומת הושעיה למחלף המוביל.
אמש (שבת) חזר שמר (42), צלם אירועים, עם בת זוגו ובנו בן התשע וחצי מטיול בצפון. בהגיעם לצומת המוביל, מחלף ראשי בגליל התחתון, הושלכה אבן לעבר רכבם. "בערך באחת עשרה וחצי חזרנו לכיוון הקריות", סיפר שמר. "פתאום התנפצה השמשה וכל הרכב התמלא בזכוכיות מקדימה. לא ראינו מי זרק. המשכנו בנסיעה כדי להתרחק מהמקום, ראינו עוד רכבים עם שמשות מנופצות".
2 צפייה בגלריה
גונן שמר
גונן שמר
"זה יכול היה להיגמר אחרת". גונן שמר
(צילום: פרטי)
לדברי שמר, הוא מאמין שהאירוע הוא תוצאה של הלחימה בעזה. "בהתחלה הייתה פאניקה ברכב. לא הבנו מה בדיוק קורה. בדקנו שכולם בסדר, ואף אחד לא נפגע. היו רק שריטות קלות, לא משהו רציני. זה יכול היה להיגמר אחרת אם זה היה פוגע בחלון האחורי ולא בשמשה הקדמית", סיפר.
קראו עוד >>
"התקשרנו למשטרה והם אמרו שהם יודעים על זה ואין להם כל כך מה לעשות עם זה כי הם לא יודעים מאיפה זה. גם לא הייתה שום ניידת באזור וגם לא חסמו את האזור, הכל היה רגיל".
זה ימנע ממך להגיע לאזור הזה שוב?
"כן. בטח לא עם הילד".
מהמשטרה נמסר: "אתמול בשעות הלילה התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות יידוי אבנים לעבר 3 כלי רכב בכביש 77 סמוך לצומת הושעיה. נזק נגרם ל-2 אוטובוסים ורכב פרטי, ללא נפגעים. שוטרי משטרת ישראל שהוזנקו למקום החלו בסריקות לאיתור החשודים במעשה. משטרת ישראל פועלת לאיתור מידיי האבנים תוך ביצוע פעילות אכיפה גלויה וסמויה לתפיסת החשודים".