לנוכח התפרצות נגיף הקורונה בכללית ממשיכים להתאים את השירותים הרפואיים כדי לשפר את הנגישות לייעוץ רפואי.
- שיחת וידאו עם רופא המשפחה ורופא הילדים האישי: כ-1,000 רופאי משפחה וילדים החלו לקיים את המפגש הטיפולי בשיחות וידאו ובתהליך לחיבור 5,000 רופאי כללית לשירות. ניתן לתאם תור בשיחת וידאו עם הרופא האישי באפליקציה או באתר כללית.
- תור טלפוני עם הרופא אישי: התייעצות טלפונית עם רופאי המשפחה או הילדים האישי. ניתן לזמן ביקור טלפוני אצל רופאי המשפחה והילדים באתר או באפליקציית כללית או באמצעות משרד המרפאה.
- התפתחות הילד און-ליין: טיפולים בתחום התפתחות הילד אצל המטפלים הקבועים באמצעות שירותי און-ליין.
- ייעוץ עם דיאטנית און-ליין: מטופלים הזקוקים להמשך המעקב והייעוץ הדיאטני יוכלו לבצע זאת באמצעות שיחות וידאו.

ד"ר טניה חנציס - מומחית ברפואת הילדים במרכז בריאות הילד עפולהד"ר טניה חנציס - מומחית ברפואת הילדים במרכז בריאות הילד עפולה
ד"ר טניה חנציס - מומחית ברפואת הילדים במרכז בריאות הילד עפולה
(דוברות כללית)

ד"ר אלון גרוזמן - מנהל מרפאת כללית עפולה עליתד"ר אלון גרוזמן - מנהל מרפאת כללית עפולה עלית
ד"ר אלון גרוזמן - מנהל מרפאת כללית עפולה עלית
(דוברות כללית)

חדש ללקוחות כללית מושלם-פלטינום

- חוות דעת שנייה עם רופא מומחה און-ליין: לקוחות כללית מושלם המבקשים לקבל חוות דעת נוספת מרופא פרטי יוכלו לעשות זאת בשיחת וידאו עם עשרות רופאים מרשת הרופאים של כללית מושלם, שנרתמו להעניק שירות בפלטפורמה זו. בנוסף עלות הייעוץ תופחת ל- 100 שקלים (במקום 150 שקלים). בשר"פ הדסה עלות הביקור תופחת ל- 200 שקלים (במקום 250 שקלים). רשימת הרופאים המעניקים שירות באון ליין באתר כללית מושלם ובמוקד שירות 2700*.
- מעבדה עד הבית ב-20 שקלים בלבד:
לקוחות שאינם יכולים להגיע למרפאה או רוצים לקבל שירות בבית יוכלו להזמין שירות מעבדה עד הבית בעלות מופחתת של 20 שקלים (במקום 35 שקלים). בימים אלה לנוכח העלייה בביקוש לשירות, הוגדל מערך הצוותים המספקים את השירות. מידע על הספקים המעניקים את השירות באתר כללית מושלם.
מנכ"ל כללית פרופ' אהוד דודסון "לצד הטיפול בחולי קורונה אנו ממשיכים במתן טיפול ומענה גם למצבים הרפואיים שבשגרה. לנוכח המציאות המחייבת שהייה בבית והימנעות ממפגשים פיסיים אנו מתאימים את השירותים שלנו למצב החדש וכל מפגש רפואי שניתן לבצעו מרחוק, אנו מאפשרים זאת. כללית, בהיותה החלוצה בשירותי רפואה מרחוק, מרחיבה את ההיקפי השירותים הניתנים מרחוק לתחומים נוספים, ובכך אנו מאפשרים ל-4.6 מיליון לקוחותינו לקבל מענה לצורכים הבריאותיים, גם כאשר הם בבית".