הניידת של הכללית מבצעת בימים אלו מאות דגימות קורונה ביישובי המחוז גם בערים הגדולות וגם ביישובים קטנים ומרוחקים.
בשבוע הקרוב ניידת הקורונע, של כללית מחוז צפון תגיע לבדיקות קורונה עבור לקוחות כללית: חניון צומת גולני, צפת, ק. שמונה, נוף הגליל. הבדיקות מבוצעות על ידי צוות ממוגן במקצועיות ובמהירות תוך הקפדה על הנחיות המיגון של משרד הבריאות.
לדברי ד"ר מרדכי דיין, מנהל כללית מחוז צפון: "מטרתה של הניידת להנגיש למטופלי כללית את הבדיקות באופן מהיר, מקצועי ובטוח. בתקווה שזה ימנע התפרצות שניה של התחלואה".

1 צפייה בגלריה
קורונע
קורונע
קורונע
(צילום: דוברות כללית מחוז צפון)

צוותי כללית ערוכים ומגויסים להמשך הפעילות לאיתור חולים במסגרת המאבק הלאומי לבלימת קצב התפשטות המגיפה. עד כה הופנו אלפי מטופלי כללית למתחמים שנפתחו וממשיכים במאבק לאיתור ומיגור נגיף הקורונה, תוך שימת דגש על מוקדי התפרצות ומנגישים את הבדיקות לטובת מבוטחי כללית. במחוז פועלים כעת לרשות מטופלי הכללית מתחמים קבועים ב: טבריה, מגדל העמק, עפולה, צומת גולני, צפת. הפעילות במתחמי הישובים הבאים: קריית שמונה, נצרת, בית שאן, רמת הגולן, בוקעתא, דבוריה, כנא שתחודש בהתאם לצורך.
בכללית קוראים לציבור להישמע להנחיות משרד הבריאות, להמשיך ולהשתמש בשירותי האון ליין שכללית מעמידה לרשות מטופליה. במידה ואתם חייבים להגיע למרפאה, יש ליצור קשר טלפוני עם המרפאה.