עשרות אימהות טריות עם תינוקן משתתפות בסדנאות ייחודיות המותאמות לנשים בחופשת לידה בצורה חווייתית ומהנה.
לדברי אמילי זיידל, מנהלת ויצו עפולה מרשת שחקים: "אנו מציעים לאימהות הטריות מגוון רחב של סדנאות לקידום אורח חיים בריא. במהלך הסדנה אנו נותנים לאימהות את הכלים הדרושים והן יכולות להמשיך ותרגל בבית, יחד עם תינוקן. קל יותר להתמודד עם השינוי שאנו רוצים בו בקבוצה, מאשר לבד. העובדה שיש עוד אנשים כמוני עם מטרה משותפת וכולנו יחד מוצאים את התמיכה והדרכים להתמודדות עם מצבים יומיומיים. הקבוצה מחזקת את תחושת המסוגלות העצמית ותחושת מסוגלות עצמית גבוהה חשובה מאוד כדי להתחיל תהליכי שינוי".
1 צפייה בגלריה
סדנת אמהות רובע יזרעאל
סדנת אמהות רובע יזרעאל
סדנת אמהות רובע יזרעאל
"הסדנאות מבוססת על מפגשים שבועיים והיתרונות שהן נערכות במסגרת ועל ידי מנחים מוסמכים ומיומנים. כמו כן, עלות הסדנא נמוכה ונגישה לכלל הנשים", מסבירה עינת טלאל, מתנדבת מהקהילה שמסייעת לארגן את המפגשים.
כללית מחוז צפון מקיימת לאורך כל השנה ימי קידום בריאות להעלאת מודעות לאורח חיים בריא בקרב ילדים והוריהם. הפעילויות מעניקות למשתתפים חוויה מעניינת ונותנות למשתתפים כלים לשמירה על אורח חיים בריא ולמודעות בנושאי רפואה כללית.
"אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם שירותי בריאות כללית ותמיכתם גם במיזמים תרבותיים שיש בהם כדי להעצים את הקהילה ובכלל ואת ציבור הנשים בפרט" סיכמה עופרה קלמן, יועצת ראש העיר לענייני נשים.
הסדנאות החלו לפעול בהצלחה רבה ומתקיימת ברובע יזרעאל, רח' שוהם 10, בימי רביעי בשעות 10:30-12:00.