ד"ר איריס אוהל-שני, תושבת עמק יזרעאל, נשואה + 2, בוגרת בית הספר לרפואה של אוניברסיטת בן גוריון בנגב, התמחתה במיילדות וגינקולוגיה במרכז הרפואי סורוקה, בהמשך דרכה המקצועית השתלמה והתמחתה בתחום האולטרסאונד המיילדותי והגינקולוגי ביחידת האולטרסאונד במחלקת נשים, במרכז הרפואי העמק, מקבוצת כללית.
לדברי ד"ר אוהל שני, שמונתה לאחרונה למנהלת המרכז לבריאות האישה בכללית טבריה "לאחר עשור בהן עבדתי במרפאות בקהילה ובבית החולים אני נרגשת לקבל את התפקיד החדש. בימים אלה המרפאה בתהליך של הרחבת שירותים ושיפור הזמינות כדי להבטיח ולהעניק טיפול רפואי איכותי למטופלות טבריה והסביבה".
1 צפייה בגלריה
ד"ר איריס אוהל שני. באדיבות שירותי בריאות כללית
ד"ר איריס אוהל שני. באדיבות שירותי בריאות כללית
ד"ר איריס אוהל שני. באדיבות שירותי בריאות כללית
בתפקידה החדש ד"ר אוהל שני תנהל מרפאה גדולה המורכבת מצוות מוביל ומיומן, וניתן לקבל שירות ממיטב מומחי רפואת נשים בתחומים הבאים: מעקבי שגרה גינקולוגיים, מעקב היריון, מרפאת היריון בסיכון גבוה, מרפאת פריון, בקרוב מתוכננת גם מרפאת צוואר הרחם. כמו כן בדיקות אולטרסאונד ביחידת הדימות ברקתי כולל סקירת מערכות, שקיפות עורפית, אקו-לב עובר ובדיקות אולטרסאונד גינקולוגי.
"מרפאת כללית רקתי נמצאת בתנופת פיתוח ופריסת השירותים הרחבה שלנו בעיר טבריה היא לטובת הצרכים הרפואיים של ציבור המטופלים שלנו. אני מברך את ד"ר אוהל שני עם כניסתה לתפקיד בימים אלה ובטוח שתצעיד את המרכז להישגים בתחום האיכות רפואית" סיכם ד"ר מרדכי דיין, מנהל כללית מחוז צפון.