'כללית', כארגון הבריאות הגדול בישראל, מובילה את תחום הרפואה הדיגיטלית ומפתחת שירותי און-ליין המאפשרים ל- 4.5 מיליון הלקוחות לקבל שירותים רפואיים ומנהלתיים - מכל מקום ובכל זמן וכוללת מגוון שירותי און-ליין מתקדמים.
רופאי און־ליין
גם אם עוד לא רכשתם את טייטו, אתם בהחלט יכולים להתייעץ עם רופא און־ליין מומחים ברפואת משפחה, רפואת ילדים ורפואת עור דרך אתר כללית או באפליקציה, ללא תשלום, מדי ערב, בסופי שבוע ובחגים. הרופא המייעץ רואה את התיק הרפואי שלכם, הוא יכול להנפיק עבורכם מרשם דיגיטלי, להפנות למיון או להמשך טיפול דחוף אחר.
פשוט לבקש - צריכים טופס התחייבות או להעביר הודעה לרופא המטפל?
ניהול הבריאות כרוך לא פעם באישורים מנהליים, קבלת טופסי התחייבות לטיפול, חידוש מרשמים קבועים, מסירת הודעות לרופא ותקשורת ישירה עם המרפאה –צריכים לחדש מרשם קבוע? לקבל הפניות לבדיקות ? לקבל טופס התחייבות (טופס 17) לחדר מיון בו הייתם אתמול או טופס התחייבות לביצוע בדיקה אליה הופניתם? רוצים להתייעץ עם המשרד בנושאים כלליים או לברר על חיוב בהוראת הקבע ? לצרף מסמכים לבקשות שלכם? הכל אפשרי באמצעות אתר או אפליקציית כללית תחת הלשונית "פשוט לבקש" – להעביר הבקשות שלך למרפאה. בכללית פועלים להרחיב את התחומים בהם ניתן להפנות בקשות והוא יושלם במהלך חודש יולי.
צריכים תרופות? הזמינו תור מראש לבית המרקחת של 'כללית'
כללית החלה להפעיל שירות חדש בבתי מרקחת המאפשר הזמנת תור מראש לקבלת תרופות. זימון תור מראש לבית המרקחת חוסך זמן יקר והמתנה מיותרת כך שהמטופל בוחר ויודע באיזה שעה יקבל את השירות. הזימון מתבצע דרך אפליקציית כללית. המטופל בוחר את בית המרקחת המבוקש, תאריך ושעה מדויקת לקבלת השירות. בסיום זימון התור נשלחת הודעת SMSללקוח עם פרטי התור כולל אפשרות ניווט לבית המרקחת. בנוסף נשלחת הודעת תזכורת לתור כשעה לפני מועד התור. השירות פועל ב-150 בתי מרקחת ועתיד להתרחב בחודשים הקרובים. שירות זה מצטרף לשירותי האון ליין של כללית ובהם חידוש מרשמים קבועים מבלי להגיע למרפאה, כך שהמטופל יוכל להשלים מעגל של שירותים באמצעות שירותי האון-ליין במינימום מאמץ ובמינימום זמן.
האם גם התינוק שלכם גאון של אמא?
כל הורה מוטרד מהשאלה האם הילד שלי מתפתח כמו שצריך? נכון שיש את הניסיון של סבתא שאפשר להיעזר בו או מידע מ "ד"ר גוגל" אבל כללית מציעה פתרון מיטבי: אפליקציה אינטראקטיבית ייחודית שמאפשרת מעקב און־ליין אחר התפתחות ילדכם. האפליקציה פותחה בשיתוף מיטב המומחים להתפתחות הילד ומאפשרת להורים לעקוב בצורה אינטראקטיבית אחר התפתחותו של התינוק, תוך איתור מוקדם של בעיות וקשיים בהתפתחות הפעוט באופן חווייתי וידידותי למשתמש. במקרים בהם מתעורר חשש לעיכוב התפתחותי, מתקבלת המלצה לגשת להתייעצות מקצועית. יש לכם שאלות? ניתן לשלוח אותן און־ליין למומחים של כללית: אחיות טיפת חלב, פיזיותרפיסטים, מרפאים בעיסוק וקלינאית תקשורת.
אפליקציית 40 שבועות – עוברים את ההיריון בלי דאגות
תקופת ההיריון היא תקופה מרגשת, המלווה בלא מעט שאלות ודאגות. המטופלות מצפות ומורגלות לקבל מידע ושירותים, באופן מידי בכל מקום שבו הן נמצאות ובמיוחד עבורן לאחת התקופות המרגשות אנו מציעים את אפליקצית "40 שבועות", המאפשרת חיבור ישיר לתיק הרפואי האישי של האישה ההרה, כולל צפייה בתוצאות בדיקות מעבדה – הכל מהנייד. ניתן לזמן תורים לבדיקות וביקורים, להגיש בקשות שירות למרפאה ועוד. האפליקציה כוללת מידע מקיף על כל שבוע ושבוע בהריון, ישנה אפשרות לשלוח שאלות אישיות למומחים של כללית, לצפות בסרטוני וידאו שעוזרים להתכונן לבדיקות ולגלות מה עובר עליך ועל העובר בכל שלב.
לדברי ד"ר מרדכי דיין, מנהל כללית מחוז צפון, "כללית מובילה בחדשנות בתחום הרפואה הדיגיטלית. דרך החידושים הטכנולוגים אנו מעניקים ללקוחות שלנו מענה רפואי איכותי וזמין באופן מידי, ללא צורך להרחיק מהבית, ומבלי להמתין לתור. במציאות שבה כל דקה יקרה, השירותים הדיגיטליים של כללית מאפשרים לנו להסדיר תהליכים מנהליים ולקבל ייעוץ רפואי איכותי במסלול הכי קצר שיש ובקצב האינטרנט".